Pluspunten

Goed contact via email Meedenken n.a.v. mijn vraag

Pluspunten

Gemakkelijk te bestellen, en gratis verzending :-)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mails zijn in spam terecht gekomen.

Pluspunten

Snelle verwerking van de bestelling. In keurige verpakking geleverd.

Wanneer je een artikel retour wilt zenden, moet je dat eerst aanmelden om verdere instructies te ontvangen. Is het mogelijk om de procedure van retourneren te vereenvoudigen?

Pluspunten

Snele levering. Chapeau!

Pluspunten

snelle verzending, goeie produkt

Pluspunten

Via de telefoon mijn bestelling gedaan, vriendelijk en correct geholpen en mij tegemoet gekomen in een snelle verzending.

geen

Pluspunten

Tevreden met de service, zoals het ging rondom de bestelling. En tevreden met de yogabroek dames* en yogabroek heren en de yogamat.

De yogabroek heeft een roze randje aan de zijkant en dat is al aan het pluizen, ik denk dat dit van een andere stof is. Maar voor mij geen groot punt. Misschien kan de ontwerper daarvoor een oplossing zoeken in de toekomst. Hartelijke groet!

Pluspunten

Snel bericht van de bestelling en snel in huis. Top! Leuke website, die ik vond via Facebook. Kom er zeker nog eens terug.

Pluspunten

This is my first order through Yogisha. Everything delivered on time and in mint condition. I most likely will order from there again. Thank you.

Pluspunten

Snelle reactie en antwoorden op evt vragen!

Pluspunten

Prachtige materialen & kleding!!

Geen

Pluspunten

Snelheid van binnenkomst na bestelling. Goede kwaliteit product.

nvt

Pluspunten

Snel en perfect in alles. Een aanrader.

Pluspunten

Snel geleverd zoals aangegeven

Verpakking kwam beschadigd aan. Inhoudt was niet beschadigd. Alleen een bruin papiertje er om heen blijft niet heel bij de pakket dienst...

Pluspunten

- Zeer degelijk en duurzaam materiaal. - Gebruiksvriendelijk. - Voor het geld hoef je deze mat niet te laten liggen.

- Ashtanga Vinyasa Yoga is naar mijn inzien de meest inspannende vorm van Yoga waardoor je als beginner nogal wat zult zweten, hierdoor wordt de mat toch nog glad. Dit zal enkel meer iets over mezelf als beginner zeggen dan over de kwaliteit van deze mat ;) Dit verbeterpunt wil ik dan ook meer op mezelf betrekken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De bestelling was er snel en goed verpakt.

Pluspunten

De totale prijs werd niet getoond vanaf het begin. De verzending vertraagd.

Sneller verzending. Alles moet bekend zijn bij de klant tijdens het surfen op de artikelen. Niet op de overeenkomst.

Pluspunten

Goede service, klantvriendelijk en flexibel. Bestellingen worden netjes en verzorgd verpakt voor het opsturen. Telkens ik een mailtje stuurde kreeg ik snel en vriendelijk antwoord. Een aanrader !

Mogelijkheid tot betalen met iDeal uitbreiden naar Belgische banken zou handig zijn omdat je dan factuurbedrag en rekeningnummer automatisch ingevuld krijgt maar aangezien je sowieso kan betalen met overschrijving is dit maar een klein detail. Verder kan ik geen verbeterpunten vinden :-).

Pluspunten

Misschien even op de site zetten dat het telefoonnummer naar de winkel gaat. Dat wist ik niet, dus ik belde net op een heel druk moment in de winkel.

Pluspunten

Prettige site, snelle financiële afhandeling via de site. Geen leveringsproblemen. Netjes dat je op de hoogte gehouden wordt over de bestelling. Alles was precies op maat, dus goed advies op de site.

Geen

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!