Goed!

Super blij met mijn jacquet en de top was te groot maar terug gestuurd en gelijk geld terug gekregen dus heel fijn jammer dat je het retourneren zelf moet betalen ipv een antwoordnummer daarom zal ik niet zomaar weer bestellen omdat het mij dan te veel geld gaat kosten

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Yoga mat werd snel bezorgd in minimale verpakking.

Correcte levering beetje traag

Juiste spullen grleverd mag wat vlottrr

Die Yogadecken sind nicht für restoratives Yoga geeignet, obwohl das behauptet wird.

Die Yogadecken sind nicht für das Restorative Yoga geeignet, weil die Ränder, also Nähte viel zu dick im Vergleich zur restlichen Decke sind. Es ist sehr ärgerlich, dass aber auf der Internetseite steht, sie wären geeignet. Denn, wenn ich sie jetzt zurück senden möchte, gibt es keinen Retourschein und der finanzielle Auf wand zum Rücksenden aus Deutschland heraus ist sehr hoch. Ich wurde also von der Firma Yogisha in die Irre geführt und muss jetzt eine hohe Summe und einen hohen Aufwand in Kauf nehmen. Es wäre anständig, wenn die Firma Yogisha einen Retourschein ihrerseits zur Verfügung stellen würde. Daher kann ich nur davor warnen bei dieser Firma etwas online zu bestellen! S.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Aftersales tot op heden geheel afwezig

Product retour gestuurd. Ligt er nu een week. Geen ontvangstbevestiging ontvangen, laat staan het geld retour gekregen. Terwijl je soms partijen hebt die 1 dag later alles afgehandeld hebben.

Redelijk

Ik koop graag bij de kleinere ondernemer. Toch nog kleine week voordat ik pakketje in huis had. Helaas viel het artikel tegen, zeker voor de prijs. Daarom retour gestuurd. Kan gebeuren. Volgende keer beter. Hartelijke groet

Super! :)

Hat alles super geklappt! Super schnelle Lieferung von NL nach DE, auch sonst alles top! :) Einziges Mini-Manko war vielleicht dass meine Yogamattenreinigerflasche (Plastik) etwas eingedellt ankam, das ist für mich persönlich aber gar kein Problem.

Mooie fleece deken en snel geleverd. Dank!

hEEL FIJN.

Blij van. Netjes verpakt. Goede kwaliteit. Maten kloppen. Heerlijk.

super!

met zachte, soepele stof, sluit mooi aan en ademt goed

Snelle levering, goed materiaal.

Ben heel tevreden over het contact met yogisha en de levering ging ook snel en goed.

Fantastisch; Klantvriendelijk, warm, meedenken

Heel fijn meegedacht, geholpen en goed gecommuniceerd en mij op de hoogte gehouden. In 1 woord fantastisch!

Snel geleverd, goede kwaliteit, ik ben blij!

Snel

Snel geleverd. Ik ben blij met mijn yoga mat

Snel geleverd en mooie kwaliteit producten.

Kleding voelt comfortabel en pasvorm is goed. Erg blij mee.

Snelle topkwaliteit

Snelle levering en fantastisch product. Mooie kwaliteit.

Fantastisch… eindelijk kan ik mediteren op een comfortabele manier

Top service en snelle afhandeling van onze bestelling.

Prima spullen!

2 items besteld, de eerste (bolster) kwam snel, op de afleveringsbon stonden echter beide items. Na een telefoontje werd duidelijk dat het tweede item uit een ander filiaal kwam en de dag erna geleverd zou worden. Dat gebeurde ook.

Unkomplizierte Abwicklung, Artikel kam superschnell an trotz des internationalen Versands. Jederzeit wieder!

Very pleasant

I got exactly the product i needed in great condition. All in all i would say the service is great!

Heel fijn

Een fijne les......goed opgebouwd en veel aandacht om mij te helpen in een prettige houding. Het enige wat ik jammer vind is dat het in het Engels is.

Bestelling is snel verwerkt en opgestuurd en op enkele schoonheidsfoutjes na (Yogamat is verkleurd waar de verpakking er omheen zat) is alles in orde.

Snelle goede levering en kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit. Niet slim was het echter om het prijskaartje te laten zitten van de prijs in de winkel. Deze was daar beduidend lager.

Zeer tevreden!!

Zeer tevreden, binnen paar dagen kreeg ik mijn bestelling. Deze was netjes verpakt:) wat ook erg leuk is, elke keer krijg je punten als je een bestelling plaatst, zodat je korting kunt 'opbouwen'...Zal zeker vaker bestellen in de toekomst!!

de bestelling was goed verpakr en binnen 2 dagen geleverd

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!