Pluspunten

Mooie producten en zeer goede service!

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

Pluspunten

Snelle levering (binnen een paar dagen), producten waar ik naar op zoek was waren voldoende beschikbaar.

Bevestiging van de bestelling heb ik nooit ontvangen terwijl ik al betaald had via Ideal. Daarom heb ik even gebeld om te vragen of de bestelling wel was aangekomen. Het zou dus fijn zijn om een (automatische) bevestiging van de bestelling te ontvangen zoals andere webshops dit ook doen.

Pluspunten

Ik heb onlangs de zoutoplossing van Nasaflow besteld via Yogisha. Was blij verrast dat dit in Nederland verkrijgbaar is, aangezien ik dit in het verleden in Amerika heb gekocht. De levering was binnen 4 dagen, prima!

Pluspunten

Zeer snel en goed geleverd.

geen

Pluspunten

snel! correcte verzending!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie Alles is vlot verlopen Goede info

Pluspunten

Heldere info per telefoon, n.a.v. info van de website. Goed advies en snel en zorgvuldig geleverd.

Een mail sturen na betaling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

adequate levering, mooi product

er zit relatief veel tijd tussen bestellen en ontvangst. van mij mag dit sneller. en er waren veel maten al uitverkocht, waardoor ik een andere keus moest maken dan ik eigenlijk graag wilde.

Pluspunten

- snel reactie op mail - mooi verpakt

- Ontvangstbevestiging na bestelling. - Duurde 1,5 week voordat ik het bestelde ontving, waarschijnlijk lag dat aan de post en niet aan Yogisha.

Pluspunten

Snelle bezorging netjes aangeleverd. Ook met folders over andere artikelen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke website

Had snellere levering verwacht

Pluspunten

snelle en correcte toezending van de bestelde artikelen

ik had een orderbevestiging per mail wel handig gevonden; dan weet ik dat de bestelling ook echt ontvangen is door yogisha; nu had ik alleen de betaalbevestiging (via ideal) maar daar is de exacte bestelling niet uit af te leiden (alleen het eindbedrag)

Pluspunten

goede kwaliteit en snelle service ! mijn yogaleerlingen zijn ook tevreden van de sokjes :-)

een beetje meer uitleg bij de verzorgingsproducten (pukka)

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Pluspunten

goed product, snel bezorgd

Pluspunten

goed product, snelle levering, zorgvuldig verpakt

Pluspunten

Prachtig aanbod. Exclusief. Kleding die je tenminste niet in alle standaard winkels vindt. Vriendelijke service. Als je even belt, helpen ze je graag bij het bepalen van je maat.

Levertijd: er staat 7 dagen, maar gelukkig was het er veel sneller

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!