Voldoende

Prima materiaal en bestelling verliep vlekkenloos

Dit is een vervanging van mijn vorige mat. Daar was ik erg tevreden over en derhalve heb ik dezelfde mat besteld maar dan in een andere kleur. Levering is goed gegaan.

Heel fijn !!

Het ophalen van mijn bestelling in Den Haag ging ontzettend fijn. Heel lief, behulpzaam en oprecht geïnteresseerd geholpen door de medewerkster Esther. Dank ;-)

Helemaal top!

Het product wat ik wou was niet online te bestellen maar er lag nog wel 1 in enkele winkels. Opgebeld en geen probleem toegestuurd gekregen. Enige min puntje is dat ik de meditatie stoeltjes wel erg duur vind.

Mooie kwaliteit en fijne service

Ik kom met een zekere regelmaat in de winkel en wordt altijd prettig geholpen. Mooie spullen van goede kwaliteit! Aanrader!

Vlotte bezorging, mooie kleding

De kleding is steeds van goede kwaliteit, de bezorging is vlot en netjes.

zeer goede aankoop

Het is geen sinecure om ls man een ok yogabroek te vinden. Dit is een uitzondering. Driekwart dus vrije enkels in balansen en padmasana. Daarnaast als altijd weer zeer goed en vriendelijk geholpen.

Mooie producten + duurzame en snelle verzending

Allereerst ben ik ontzettend blij met de vondst van de legging die ik besteld heb; hij zit perféct en is van ecologische materialen gemaakt. Hier heb ik zo lang naar gezocht! Hij is ook zo mooi dat ik er dagelijks mee rond kan lopen. Verder snelle en nette verzending, zonder plastic! Dat zie ik graag. Het enige verbeterpuntje dat ik kan bedenken: de website kan in sommige opzichten wat verbeterd worden qua gebruiksvriendelijkheid, vooral wanneer je door producten browst.

Love this company!

Excellent experience - beautiful, high-quality yoga equipment and clothes. I visited the shop while on holidays. Gemma helped me to pick what I needed and gave me great advice. I have since ordered mats and bigger items online that they shipped to me in Ireland. It is a little treasure trove and I’m very glad to have discovered it!

Mooie kleur en zit heerlijk, zoals ik had verwacht van een bamboo shirt.

Bovendien word ik vrolijk van de verzendwijze: een klein pakje in stevig papier, herbruikbaar. Geweldig !

Easy ordering, great website

Good selection Quick delivery

Goede kwaliteit en ecovriendelijk

De yogabroek is gemaakt van recyclebaar polyester. Fijne stof. Het shirt is mooi. Ik kan dit ook in mijn gewone doen aan.

Delivery took too long and yoga pants were much too long

I had to wait 5 working days for my order. The yoga pants I bought were much too long. It was a shame that there was no mention of this in the description. The two yoga tops were made of thin material so I sent them back too. I haven’t received any notification that yogisha have received the clothes via postnl although it’s been 3 days …. I was disappointed that I had to pay almost 7 euros for returning the package. I think they should have free return delivery because the clothes are so expensive. I would not shop here again.

Product is prima, verzending is niet oke

Yogisha maakt gebruik van post NL. Ik kreeg elke dag een mail waarin aangegeven werd dat mijn pakket geleverd zou worden en elke dag werd dit doorgeschoven. Ik heb meer dan 5 dagen moeten wachten voordat mijn pakket geleverd zou worden. Toen de moed maar opgegeven. Yogisha via mail benaderd hierover en bij post NL klacht ingediend om hun email te veranderen. Heeft niets geholpen. Ik heb mijn pakketje nog steeds niet???

Fijne winkel met uitgebreid assortiment

Mooie artikelen, snelle levering, goede aftersales.

mooie kwaliteit stof, goed gemaakt

fijne yogakleding mooie kwaliteit

Sehr hochwertiges und schönes Kupfergeschirr!!

Das Kupfergeschirr ist sehr hochwertig und sehr schön, die Lieferung war schnell und sehr gut verpackt. Ich würde jederzeit wieder beiYogisha bestellen.

Snelle en correcte levering.

Reise mat

Sehr geehrte Damen und Herren,ich habe am 30 Juni eine Reise Yoga mat bestellt.Bis heute die wurde bei mir nicht abgegeben.am Dienstag am 12 Juli ich verlasse das Deutschland und ich zurück in meine Heimat ( Griechenland)für immer.Konnen sie mir bitte, was damit machen können. M.G Marmaras Konstantinos

Mooie kwaliteit van producten

Goede levering. Maar 2 producten in 2 zendingen. Heb best geduld om alles is 1 keer te ontvangen. Fijne producten.

Goede producten en een snelle levering

Netjes op tijd een kwalitatief goed shirt geleverd. Niet goedkoop, maar dan heb je wel wat goeds.

Snelle levering. Eindelijk een netipot gekocht met voldoende volume-inhoud. Kreeg er ook nog een monstertje zout bij voor neusspoeling.

Meedenkend

Er werd opgemerkt dat ik een tas had besteld waarin de mat die ik ook had besteld niet zou passen. Ik ben hierover gebeld en ik heb dit in samenspraak toen nog kunnen aanpassen. Heel fijn!!

Overzichtelijk en helder

Mooie site en overzichtelijk bestelproces. Goed op de hoogte gehouden over pakketje en snel geleverd. Fijn!

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!