Sehr unkompliziert und schnell!

Sehr schnelle Lieferung und toop Betreuung

Goede service en kwaliteit

Wij kwamen in de winkel in Utrecht en werden daar super vriendelijk geholpen en geadviseerd. De legging die ik graag wilde hebben was niet meer in mijn maat, vervolgens op de website besteld. Het advies over de kortere lengte bleek juist te zijn. Fijne legging, op tijd bezorgd met een prettige contact!

Mijn favoriete winkel

Altijd bijzonder tevreden over de klantvriendelijkheid en producten.

Eindelijk, wat een fijne tas!

Een tas waar mijn mat perfect in past. Niet te groot en niet te zwaar. En van mijn favoriete merk! Ik ben er heel blij mee.

Snel en netjes geregeld

De bestelling is snel en netjes afgehandeld

Netjes verpakt, snel bezorgd, goed & mooi materiaal.

Ruime keuze en degelijk materiaal.

Alles voor yogi's op elk niveau

Doordat ik al eerder yogakleding heb gekocht bij Yogisha wist ik al wat voor fijne (online) winkel het is. Toen ik op zoek was naar een fijne yogamat heb ik meteen bij Yogisha gekeken. Door de fijne informatie op hun website was de keuze snel gemaakt. De volgende dag had ik de mat al in huis en gebruik ik hem met veel plezier bij de verschillende yogalessen. Na de bestelling had ik nog een vraag, deze werd zeer snel beantwoord, wat wederom bevestigd dat hun klantenservice erg goed is en dat de klant echt centraal staat.

Goede service, fijn product

Product past niet, maar service is prima. Snelle levering en eenvoudig terug te sturen. Eigen verzendkosten is altijd jammer, maar begrijpelijk en goed voor milieu om impuls aankopen re beperken.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Excellent

I'm very happy with my yoga clothes and the delivery was fast.

Alles prima in orde!

Vlotte levering zoals beloofd, verzorgde verpakking

Fijne kleding, in tegenstelling tot de service

Meerendeel bestelde kleding gehouden. Draagt fijn, ziet er mooi uit. Zou daarom op 10 uitkomen. Ik was al langer klant van Yogisha. Deze keer een legging uit de opruiming retour. Jammer, zit niet zo mooi. Retour zending voor eigen kosten lees ik, wat raar. De kosten….€ 7,00! Cijfer: 1. Gemiddeld dus matig. Jammer, maar ik ga op zoek naar een ander voor vergelijkbare kwaliteit, met gratis retour zending, dat is toch de service in dit online tijdperk.

Perfect!

Mooie website, de producten zijn van prachtige kwaliteit en alle communicatie was helder!

Fast and everything ok

I bought a really cool leggings from a brand that can't be found in Spain. They were shipped very quickly and arrived in perfect condition. Super happy!

Hat alles gut geklappt

Schnelle Lieferung, gute Logistik, würde wieder bestellen!

great product and great service

I ordered a travel yoga mat - the quality is great and the mat was delivered within a few days of ordering it. Thank you.

Goed geregeld!

2 Yoga Stoeltjes gekocht. Duidelijke info, goede afhandeling. Precies wat ik zocht. Blij mee!

Snelle levering en heerlijke kwaliteit

De broek die is heb gekocht zit heerlijk en de stof is heel fijn.

Snelle levering, retourzending wel voor eigen kosten maar vlotte terugbetaling.

Mooie kleding zoals op de foto’s

Kleding zoals beschreven op de foto’s, snelle levertijd, mooi pakketje.

alles klopt: van site tot ontvangst

De maten zijn goed. De verzending is bijzonder vlot. Ik heb deze broek nu voor de tweede keer gekocht, omdat hij zo lekker draagt.

Hele fijne mat, super snel geleverd

Fijne mat en snelle levering

Uitgebreide collectie en persoonlijk advies

Duidelijke website prettige manier van bestellen en fijn advies in de winkel met afhalen en omruilen geen probleem

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!