Blij verrast!

Ik had geen tijd (en zin) om naar een winkel te gaan om broeken te voelen en passen. Er werd me vanuit yogi vrienden een yogabroek aangeraden van natuurlijk materiaal, zoals bamboe of katoen. Maar ik zag daar geen printjes in naar mijn smaak en m'n oog viel op een broek van Wolven. Maar die was van PET-flesjes gemaakt. Toch maar gedaan, het oog wil ook wat. Toen die binnen kwam, bleek de stof zo enorm zacht te voelen en de pasvorm perfect. Ik zit qua maat tussen L en XL in, toch maar voor XL gekozen en die zit echt heeeeerlijk, zakt niet af en toch niet te strak. Ik wil eigenlijk nog zo'n yogabroek, gewoon om in te wonen.

Super kwaliteit en goede service.

Mooie winkel en fijne service. De producten zijn van mooie kwaliteit en duurzaam.

Snelle reactie op vragen en snelle service!

schnelle Lieferung

schnelle Hilfe bei Fragen zum Produkt

Snelle levering en fijn dat gemeld werd dat er 1 artikel niet leverbaar was.

Snelle levering en fijn dat er gemeld is dat 1 artikel niet leverbaar is/was en of er iets anders besteld kon worden.

Goede service!

De yogabroek die ik wilde bestellen was niet beschikbaar. Ik kon aangeven dat ik graag een mail wilde als deze weer beschikbaar was. Zo gezegd, zo gedaan. Heerlijk weer mijn favoriete yogabroek aan.

Mooie producten met kwaliteit!

De yoga kleding die ik hier bestel is altijd van super kwaliteit en gaat heel lang mee. Wordt minimalistisch en duurzaam verpakt verzonden.

Fijne selectie, snelle service!

Mijn bestelling werd snel geleverd en was in uitstekende staat.

Aangename kennismaking!

Mooi aanbod voor de gepassioneerde yogi daarnaast een goed retourbeleid en fijn dat jullie ook een retourlabel voorzien. Kost me 50% minder dan wnr ik er 1 aankoop bij Bpost. Super! Ik kom terug!

Mooie broek, zit heel comfortabel!

De foto is gelijk aan de realiteit, ziet goed uit en zit heel comfortabel. Snelle levering. Kortom heel tevreden.

Perfect!

Quality products

I love the variety of products, I can find everything for my yoga practice. Quality products and fast shipping, highly recommended. Thank you!

Top kwaliteit, snelle service

De yogakleding is echt van de beste kwaliteit.

Alles super

Es hat alles gut geklappt. Das yogazubehär ist wie erwartet. Ich bin zufrieden und würde wieder bestellen.

Always a Joy

Heerlijke winkel met veel keuze en als je het wenst (gedegen) advies. Ik kom er met name graag vanwege de uitgebreide collectie duurzame yoga kleding. Ik ken deze winkel vanaf het begin en het alleen maar mooier geworden.

Prima, snel besteld en netjes geleverd.

Overzichtelijke website daardoor kun je op eenvoudige en snelle wijze je bestelling plaatsen.

Fantastic!

Great little shop! They were super friendly and helpful. Would definitely visit again.

Weer prachtige duurzame yogakleding gekocht

Al jaren kom ik in de winkel van Yogisha. Ik koop als ik eerlijk ben mijn yogakleding en accessoires bij deze winkel in Den Haag. Het assortiment is groot en van goede kwaliteit. Daarnaast (en zeker niet onbelangrijk) je wordt heel vriendelijk geholpen! Zeker een aanrader om eens binnen te kijken.

Smooth transaction

Nicr shop, friendly staff. Will order again!

prettige winkel, fijn personeel

ik ben prettig geholpen

Topwinkel, mooie spullen, snelle service.

Het enige nadeel van Yogisha is, dat de leefregel "niet begeren" wel wordt uitgedaagd;-).

Goede producten

De producten die ik ontvangen heb voldoen helemaal aan de verwachting

Alles was dik in orde.

Good

I order some supports for ayenger yoga and I was happy!!

Mooie materialen, snel geleverd

Prima. Mooie materialen voor nette prijs. Spullen werden snel geleverd.

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!