Verwarrend

Ik kreeg eerst een mail dat er geen advocaat voor me gevonden was. Vervolgens zelf een advocaat gezocht. Uiteindelijk toch gebeld door een advocaat via Alimentatiedesk. Advocaat werkzaam in Rotterdam. Ik woon in omgeving Maastricht (!!) Gelukkig had ik zelf al een advocaat gevonden.

Beste Frank, Het is inderdaad verwarrend dat u eerst een e-mail krijgt dat er geen advocaat voor u gevonden is en dat u uiteindelijk toch gebeld wordt door een advocaat. We hadden dit beter moeten communiceren en begrijpen het als u inmiddels zelf een andere advocaat heeft gezocht. Afstand hoeft in principe geen belemmering te zijn voor een advocaat. We wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Topservice

Goede seevice duidelijk in het uitleggen

ondanks eerste advocatenkantoor slecht was, nu goede invulling

keurig telefoon aangenomen, ook na 17.00 uur, netjes teruggebeld, na uitleg vraagstuk, weer keurig gebeld door ingeschakeld advocatenkantoor vragen en antwoorden prima, goede hoop op positieve afwikkeling

Ik ben zeer tevreden en goed geholpen en de zelfde dag nog door de atvocaat gebeld

duidelijk advies zonder kosten

Ik heb een vraag gesteld. Werd kort daarna op de hoogte gesteld van welke advocaat mijn casus zou kunnen behandelen. Het advies dat werd gegeven voor de afspraak was duidelijk zonder dat hier kosten aan verbonden waren.

Kort duidelijk

Goede duidelijke informatie.

Lieve dame Laura stond mij goed te woord

Blij met duidelijk gesprek. Echter Helaas,droom viel in duigen. Zou ,dacht ik, gebeld worden. Kreeg ,zeer korte ,onduidelijke mail van een mij onbekende advocate. Aangezien deze dame geen enkele mededeling deed ,hoe en ,waarom ze me mail stuurde ,kon ik daar met de beste wil van de wereld niet op ingaan. Omdat het mij niet duidelijk was of die dame via uw bedrijf ingeschakeld was,of via ander.dat ik eerder probeerde. Had nl al eerder geprobeerd contact te zoeken met advocate(afgelopen vrijdag) Zou maandag gebeld worden. Niet gebeurd. Daarom ma avond jullie gemaild. Zou dinsdag gebeld worden, Niet gebeurd. Verkeerd begin van samenwerking,vind ik. Teleurgesteld.hierover. Met vriendelijke groet Marieke

Zeer positief

Een zeer goed gesprek gehad en misschien krijgt dat nog een gevolg, allen jammer dat er niemand reageerde uit mijn woonplaats, Helmond

Allemitatie

Ik doe alles voor mijn kinderen ,willen ze wat kopen of school geld of uit eten of kleren kopen of noem maar wat daar ben ik akkoord of vakantie ik breng ze ,en ik heb zelf veel kosten ,ongeveer 1700€ per maand van mijn salaris,hoe kan ik 477€ aan allemitatie betalen ,dan kan ik mijn kinderen niet meer helpen,en dat vind ik niet correct ,en bedankt.

Aangenaam en betrokken gesprek

Betrokken meedenkend professioneel en zeer aangenaam. Weet als het moet waar ik terecht kan.

Goed een snel geholpen.

Goed, snel geholpen. Lief personal de goed naar mijn luisterd.

Direct een expert aan de lijn met vlug begrip en daadkracht!

De dag na 1e telefonische contact ben ik direct gebeld voor het maken van een afspraak waar ik vanmiddag al naar toe ga, met het volste vertrouwen dat ik goed geholpen ga worden.

!!

En inmiddels gebeld. Krijg een advocaat aangewezen in Utrecht terwijl ik in Rotterdam woon. Moet er nog even over nadenken of ik met haar in zee kan gaan/Wil ivm met de afstand.

Ik ben goed geholpen.

Snel reactie en zorgvuldig, dank je wel!

Heel snel reactie en zorgvuldig

slecht

Aangegeven werd dat ik contact zou hebben gehad hetgeen niet waar is. Ik heb alleen een intakegesprek gehad en verder niets.

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat er niet direct contact met u is opgenomen door de advocaat. We hebben begrepen dat u inmiddels contact heeft gehad met het advocatenkantoor en hopen dat uw zaak verder naar tevredenheid wordt afgehandeld. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen

Deskundig en behulpzaam advies! Een echte steun voor vrouwen!

De informatie klopte niet.

Mij werd aan de telefoon verteld dat mijn expartner pas vanaf 2020 de kinderalimentatie niet meer van de belasting af kan trekken. Ook werd er gezegd dat ik misschien meer alimentatie kon gaan vragen, omdat de kinderen ouder zijn geworden. Beide antwoorden kloppen niet en hebben me een verkeerd beeld van mijn mogelijkheden gegeven.

Bedankt voor uw reactie, vervelend om te horen dat het niet naar wens is verlopen. We werken voortdurend aan de kwaliteit van onze intakegesprekken en blijkbaar zijn bij u verwachtingen gewekt die niet helemaal uit zijn gekomen. We hebben begrepen dat uw zaak in behandeling is genomen door een advocaat en hopen dat uw zaak naar tevredenheid wordt afgehandeld. Met vriendelijke groet, Marjolein van Customer Support

Pluspunten

Snel geholpen en opgelost

Pluspunten

Direct contact, goed doorverwezen

Nog geen gevonden!

Pluspunten

Wordt direct contact met je gezocht en keurig te woord gestaan

Pluspunten

Alles heel duidelijk

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er wordt telefonisch weinig informatie gegeven. Het is makkelijker om gegevens te delen met een vreemde wanneer het verloop van de intake duidelijker wordt uitgelegd

Pluspunten

Prima te woord gestaan, en snel geholpen, de volgende dag had ik al n mail enntelefoon van een advocaat.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht