Tutto perfetto

Abbiamo ordinato dall'italia e l'articolo è arrivato in perfette condizioni. Molto gentili e professionali, hanno chiarito ogni dubbio richiesto. Grazie!

• Ci consiglieresti? Si

!

!

Prima snelle levering en goede kwaliteit

Ik ben kei blij

in een woord goed

zeer tevreden

Molentjes besteld en ontvangen prima deal!

Molentjes besteld en ontvangen prima deal!

Great product, great service, great people

Ordered a fishing bag for delivery to the UK. Transaction was seamless and order was delivered within 4 days. Very impressed.

Al een paar keer kunstaas gekocht aan CV fishing, super en uitstekende service

ik vind het zeer goed dat er keuze is op de site tussen nieuwe producten en tweedehands producten. En vooral de prijzen zijn echt goedkoop en eerlijk. Na aankoop word de verzending goed verzorgd en ik had mijn bestelde producten snel in de bus. mvg Vanhaecke Luc

Snelle verzending

Super service.

Super goede zaak met mooie prijzen. Er was een artikel niet leverbaar en werd netjes gebeld wat ik wilde. Kortom kijk eens op de site.

Goede service.

Goed en snel afgehandeld

Goed geregeld bij het afhalen van de bestelling volgens afspraak

Prima geregeld

Goede hengels prima kwaliteit voor een redelijke prijs netjes verpakt in doos zoals afgesproken

Alles in orde

Snelle service. Goede communicatie.

Volgende dag al in huis!!

Ja vertrouwd kopen hier en super snelle levering.

Parfait livraison

Had het besteld en de volgende dag in huis

Gewoon doen wat ze beloven

3e bestelling gedaan bij webshop cv fishing wederom correct en snel geleverd (binnen 1 dag)leuke site voor oldskool kunstaas

Zeer nette en goed contact, en snelle service voor dat gene wat ik gekocht hebt.

Heb defecte voorboot gezien bij CV Fishing, heb deze betaald, en kon ik eigenlijk zelfde dag komen halen. Maar heb een man die eigenaar is van koerierdienst, en in de buurt was van Hengelo ( o ) en die heeft hem diezelfde dag nog mee gebracht vanuit Hengelo. Top geregeld, en ook door man van koerierdienst.

Video standaard

Extra moeite gedaan!

Lightning delivery and good communication

Fast delivery and accurate description of the item.

Prima service.

Prima service en snel geleverd.

Spullen snel , en netjes verpakt

Spullen besteld, netjes bevestiging mail Spullen snel binnen En lekker goedkoop Top

Goed verzorgd en mooi op tijd

Five stars

top

alles komt er op neer hoe de levering gedaan wordt ... u mag zo goed mogelijk en zo rap mogelijk verzenden ... het is hoe ik mijn pakje krijg hoe dat ik over jullie winkel gaat denken ... maar de verzending was super ... persoonlijk contact gehad met de leverancier door een sms te krijgen dat mijn pakje mooi en proper in de garage stond ... een dik 10 voor die persoon en bedankt voor de rappe levering ... we zullen zeker nog bestellen bij jullie

Herinckhavestraat 5

7557JJ Hengelo

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!