Goede vriendelijke levering

Mijn oprechte complimenten voor de levering wat een vriendelijk personeel alles netjes aan gesloten wij zijn der super blij mee

Ben al jaren tevreden

Snelle en goede service

Goede ervaringen en een snelle en goede service

Netjes geholpen en gelukkig een leen tv

Cenfruceert heel goed

Je was reukt gelweldig

Sevice en Klantvriendelijkheid ten Top

Ondanks drukte bij afdeling storing/planning zijn wij snel en naar tevredenheid geholpen. De monteur was vriendelijk,professional en meedenkend.op schaal van 1 tot 10 een dikke vette 11 Huizinga

Van goed

Mijn beoordeling was goed net mensen bij mijn analyse de duur en hep goed werk ver regt voor mijn hoor

Goede service vriendelijk personeel

Al jaren klant bij scala nooit geen problemen gehad zijn er toch problemen worden ze opgelost

Altijd goed

Ik wordt altijd goed geholpen, er wordt met je mee gedacht en niet alleen over producten maar ook financieel. Altijd wordt alles snel geregeld en monteurs zijn niet alleen professioneel maar ook klantgericht

Heel vriendelijke mensen snel en aardig alles uit leggen hoe het tv werkt. Al jaren goede klant bij jullie

Top service dank jullie wel,bezorgers top

De meneer die de laptop bracht nam echt de tijd om het goed uit te leggen En beantwoorde alle vragen rustig die ik haf Hij was tevens heel vriendelijk

Geweldige service

Top geregeld allemaal. Vriendelijk personeel. Zou het iedereen aanbevelen.

Hoorde van mijn vriend dat het netjes en goed is gegaan

zeer goed

nette bezorgers goede uitleg.

Reparatie fiets

Fiets komt terug leeg en vies

Super service weer

Fijne service altijd vriendelijk

Goed gedaan

Leuke monteurs

Goede service en snelle levering

Het waren vriendelijke jongens en heel behulpzaam

Werd netjes afgeleverd en was snel aaangesloten

In 1 woord... Geweldig!!!

De monteur was op tijd vrolijk, beleefd en behulpzaam enook netjes , kortom..ik ben blij!

Service iets minder

Ik heb een leen apparaat maar deze is helaas kapot gegaan. Kregen een tijdelijke machine maar deze was vies en een ander en ouder model dan ik had. Ik vind dat ik korting moet krijgen maar dit was niet mogelijk. Wel heb ik nu een soortgelijke machine maar nog is deze eerder gebruikt en nog geen korting of compensatie mogelijk. Dit vind ik slechte service en word er niet naar de klant geluisterd

Oude Bosscheweg 7

5301 LA Zaltbommel