Geen connectie in Buitenland

Extra tegoed was direct op, dus moeten toevoegen. Via SMS kan maar maximaal 15 euro per maand, terwijl dat in ongeveer 1 uur op was! Vervolgens via Chat nog 50 euro kunnen toevoegen en de data via een extra e-sim. Maar bellen doet het gewoon niet en inloggen via internet of de app werkt beide ook niet. Kortom: ik heb niets aan mijn abonnement.

Beste Drikus, Jammer om te horen dat u problemen ervaart. We willen het graag onderzoeken en hopelijk kunnen we uw probleem oplossen. Onze klantenservice staat op werkdagen van 09:00-17:00 klaar voor u. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 020 205 55 55 of via de livechat. Groet, Anouck Budget Mobiel

Goede prijs , ik ben tevreden.

Hi Bakkers, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met ons. We waarderen je review :) Groet, Anouck Budget mobiel

Slecht mobiel internet en reageert niet op schriftelijke klacht

Helaas heb ik sinds ik het abonnement gebruik op het netwerk in Nederland slecht bereik. Het komt vaak voor dat de telefoon van 4G naar Edge schakelt, de mobiele internetverbinding wegvalt of heel traag wordt en bovendien niet meer terugschakelt naar 4G. Ik heb met een test met een andere SIM kaart kunnen vaststellen dat het niet aan het toestel maar aan het netwerk ligt. Dit probleem is bij KPN al enige tijd bekend en op de KPN website gepubliceerd. Budgetmobiel maakt gebruik van het KPN netwerk, maar heeft mij als klant tot nu toe niet geïnformeerd. Het is niet acceptabel dat ik niet het mobiele internet krijg waar ik voor betaal. Bovendien is het nalatig dat Budgetmobiel mij als klant niet informeert over storingen die bekend zijn over het netwerk. Ik heb deze klacht met reactietermijn van 21 dagen gemaild aan Budgetmobiel en tot op heden geen ekele reactie ontvangen. Dit is schandalig.

Beste Steven, Jammer om te horen dat u problemen ervaart. We willen het graag onderzoeken en hopelijk kunnen we uw probleem oplossen. Onze klantenservice staat op werkdagen van 09:00-17:00 klaar voor u. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 020 205 55 55 of via de livechat. Groet, Anouck Budget Mobiel

Zeer slechte bedrijf, slechte netwerkverbinding en waardeloze technische dienst.

sinds ik ben overgestapt van youfone naar budget mobiel is de ellende allemaal begonnen, in de eerste instantie zou ik op 01-07-2024 overstappen en budget mobiel zou de overstap regelen maar helaas is dit pas op 02-07-2024 gebeurd nadat ik had gebeld. hierdoor heb ik een dag langer bij youfone gezeten en ben ik over mijn data heen gegaan. maar het grootste probleem is de netwerk valt regelmatig weg enkele voorbeelden zijn je rijdt op de snelweg binnen NL en plots is de 5g logo weg dus je zit zonder internet of midden in de stad en plots heb je geen internet of verbinding meer vervolgens moet ik de telefoon opnieuw opstarten zodat ik weer verbinding heb. ik heb hier paar keer met de klantenservice over gesproken en die zeggen je moet 3 voorbeelden noemen met verschillende tijdstippen wanneer dit gebeurd en het moet binnen 48 uur zijn, stel voor je kan geen 3 voorbeelden binnen 48 uur noemen, dan kunnen ze niks doen want de technische dienst gaat er dan niet naar kijken omdat dit hun werkwijze is! ik heb dan zoiets van pas een keer dit werkwijze aan en ga werken in plaats van lui op kantoor zitten en niks doen! op welke tijdstip je ook belt naar de klantenservice je moet altijd minimaal 20 minuten wachten voor je iemand aan de lijn krijgt en vaak lijdt dit tot niks. jammer genoeg zit ik er nu 2 jaar aan vast maar reken er maar op dat dit jullie duur komt te staan als jullie niks doen. ik had plannen om ook budget energie te nemen maar voor mij in ieder geval nooit meer budget.

Beste Hayk, Jammer om te horen dat u problemen ervaart. We willen het graag onderzoeken en hopelijk kunnen we uw probleem oplossen. Onze klantenservice staat op werkdagen van 09:00-17:00 klaar voor u. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 020 205 55 55 of via de livechat. Groet, Anouck Budget Mobiel

Slechte klantenservice

Inmiddels al ongeveer 3 weken problemen met de mobiele verbinding van mijn telefoon. Zowel geen/slechte internetverbinding als slechte verbinding tijdens het bellen. Al een aantal keer contact gehad via de chat waar ik uiteindelijk niet geholpen werd en ik zou twee weken geleden worden teruggebeld, maar dit is nog steeds niet gebeurd (zelfs niet nadat ik nóg een keer heb gebeld met de vraag of iemand het probleem kan oplossen).

Beste Elisa, Wat jammer om te horen dat u problemen ervaart met onze service en de verbinding. We willen het probleem graag onderzoeken. Hopelijk kunnen wij het snel oplossen. Onze klantenservice staat op werkdagen van 09:00-17:00 klaar voor u. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 020 205 55 55 of via de livechat. Groet, Daan Budget Mobiel

Mijn bundel was binnen twee dagen ineens verdwenen. 5GB zomaar weg zonder een aanwijzing. Dus naar klantenservice gebeld nadat ik eerst had geprobeerd er uit te komen via de chat. Het was al snel duidelijk dat er iets mis was en kreeg ik een nieuwe bundel van 5GB. Jammer het niet zichtbaar was de BUDGET THUIS app. Weer gebeld en werd mij verzekerd dat het wel was aangevuld maar niet zichtbaar was. Toen de eerste 5GB later helemaal op was kreeg ik de daar van een melding. Dus weer gebeld dat ik niet ongerust hoefde te zijn omdat de aanvulling er wel was maar maar niet zichtbaar in de BUDGET app. Ik ga er vanuit dat het inderdaad geregeld is alhoewel ik dat niet kan zien. Dus wel opgelost maar niet controleerbaar.

Hi Hans en Anneke, Fijn om te horen dat onze klantenservice je goed heeft geholpen hiermee! 😊 Mocht je verder nog vragen hebben over de MijnBudget of onze app, helpen we je graag verder. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar via 020 205 55 55 of via onze livechat. Groet, Ruby Budget Mobiel

Slecht ervaring

Na 3 x simkaart activeren heb nog steeds geen bevestiging gekregen en ook via online Service heb ik mn nieuwe simkaart geactiveerd, maar nog steeds werkt m'n simkaart niet.

Beste Sar, Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart bij het activeren van uw simkaart. Onze klantenservice kijkt graag met u mee om tot een oplossing te komen. Wij zijn op werkdagen van 09:00-17:00 telefonisch bereikbaar via 020 205 55 55 of via onze livechat. Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

Verschil in medewerkers is erg groot

Enige periode werkt mijn internet niet zoals het zou moeten doen, vervolgens heb ik een livechat gestart en werd ik geholpen door Jamila. Helaas begreep Jamila niet helemaal wat het probleem was en werd ik nog al brutaal te woord gestaan. Ze stond totaal niet open om mee te denken en te zoeken naar een oplossing. Een andere telefoon zou de antwoorden moeten geven gaf ze aan. Vervolgens gevraagd of dat ik doorgezet kon worden naar een collega en uiteraard ging dat niet. Wanaar ze de chat na een uur zonder hulp gesloten heeft. Uit eigen initiatief maar gebeld en een nette dame gesproken die aangaf dat het probleem bekend was en dat ze hopen het met een maand te kunnen verhelpen. Dit gesprek heeft denk ik 5 min geduurd en was wat mij betreft een erg groot verschil.

Beste Iris, Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw telefoon/abonnement. Het klopt inderdaad dat wij en andere providers hier momenteel problemen mee ervaren. Er loopt hier een onderzoek naar vanuit onze netwerkbeheerder om te kijken of deze problemen worden veroorzaakt door het netwerk of door uw toestel zelf. Voor nu wil ik u aanraden om uw simkaart tijdelijk te gebruiken in een ander toestel. U kunt ook altijd voor dubbel onderzoek u melden bij het bedrijf waar u uw telefoon vandaan heeft, zodat zij ook uw toestel kunnen nakijken. Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

gewoon goed

Twee keer klantenservice moeten bellen na wat door schakelen goed geholpen

Hi Jep, Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent. We waarderen je review :) Groet, Anouck Budget mobiel

Geweldig netwerk

Al vele jaren klant bij Budget Mobiel. Geweldig Netwerk. Open communicatie. Deskundige helpdesk. Neemt de tijd. Lage prijs

Hi Remco, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We waarderen je review :) Groet, Anouck Budget mobiel

probleemloos goed

probleemloos goed

Hi Flip, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. We waarderen je review :) Groet, Anouck Budget mobiel

Het werkt prima

Alhoewel de prijs tussentijds is verhoogd en er voordeliger alternatieven zijn, heb ik toch maar een 3 jaar abo genomen op het sim only all incl. Omdat alles werkt zoals het moet werken. Ik ben heel tevreden over de functionaliteiten. Verder is de website ok.

Hi Arjan, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je abonnement. We waarderen je review :) Groet, Anouck Budget mobiel

ik ben heel goed geholpen door een vriendelijke man bij de klantenservice

Vanwege problemen met mijn internet en mobiele data belde ik naar de klantenservice en werd vriendelijk en doeltreffend geholpen door twee medewerkers. Eerst door iemand van de mobiele service en die heeft mij doorverbonden i.v.m. mijn vraag over mijn modem. Het is een verademing om door een mens met eigen inzicht te worden geholpen en niet in een eindeloze strijd met een chatbod te raken.

Snelle en adequate afhandeling

Alles ging zo makkelijk. Duidelijke info bij overstap. En goed bereik voor een lage prijs. Gewoon top ....

Hi Mariska, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je abonnement. We waarderen je review :) Groet, Anouck Budget mobiel

Heb sinds enkele weken budget mobiel. Mijn ervaringen tot nu toe zijn zeer goed.

Hi Jaap, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je abonnement. We waarderen je review :) Groet, Anouck Budget mobiel

Jammer dat t alleen mobiel bereikbaar is.

Verder geen klachten . Goed bereikbaar

Hi Tessa, Dank je wel voor je review! Wij zijn telefonisch bereikbaar, maar via onze website/app kan je ook een chat met ons starten. Met Vriendelijke Groet, Wim Budget Mobiel

Heel prettig verlopen

Ik ben heel netjes en kundig tewoord gestaan. Ik heb alle info gekregen, wat ik wilde weten. Het was een hele vriendelijke dame, die mij een goede service gegeven heeft.

Beste I.M, Wat fijn om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren en bedankt voor je leuke review! Met Vriendelijke Groet, Wim Budget Mobiel

slecht of niet bereikbaar

waardeloos 70 min in de wacht echt slechtste klantservice s ooit

Beste F, Wat vervelend om te horen dat u onze service zo heeft ervaren, dit is uiteraard niet de bedoeling. Helaas is het momenteel erg druk, maar we doen ons best iedere klant te woord te staan. Met vriendelijke groet, Anna Budget Mobiel

Jammer dat ik laatst geen bereik had in het buitenland.

Sorry, maar ik had in het buitenland geen bereik. Voor derest zit alles wel goed. Thanks Vinod,

Hoi Vinod, Wat vervelend om te horen dat je in het buitenland geen bereik had. Meestal als je dataroaming aan zet en handmatig een buitenlandse aanbieder selecteert zal je wel bereik moeten hebben. Mocht je hier de volgende keer in het buitenland weer problemen mee hebben neem dan vooral even contact op met onze klantenservice 😊 Groetjes, Anna Budget Mobiel

Nooit geen problemen met Budget mobiel

Hoi Vanessa, Wat fijn om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren en bedankt voor je leuke review! Groetjes, Anna Budget Mobiel

Informatievoorziening en uitvoering voor en tijdens overstap waren goed.

Zie boven

Hoi Rob, Wat mooi om te horen dat de overstap zo fijn is verlopen en bedankt voor je positieve review.😊 Groetjes, Anna Budget Mobiel

Ben opgelicht door budget mobiel!

Onbeperkt is niet onbeperkt, na het sturen van BUNDEL naar 7171 krijg je pas de volgende dag een “GRATIS BUNDEL” en je hotspot wordt ook geblokkeerd je kan het niet meer gebruiken. Op het begin werkt alles goed geen enkele klacht, maar zodra je 2 weken bedenktijd om zijn komt de AAP uit de mouw en is het helemaaaaaal niet wat er op het begin beloofd is!

Beste H, Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw abonnement. Uw bedenktijd staat hier uiteraard los van, wel kijken we graag met u mee wat wel de reden hiervan is. U kunt hiervoor contact opnemen via 020-2055555 of via onze Livechat op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Daan budget mobiel

Goede Service

Heel klant vriendelijk en behulpzaam bij de klantenservice aan de telefoon

Hi Brigitte, Wat fijn om te lezen dat je vriendelijk en behulpzaam te woord bent gestaan door onze toppers van de klantenservice! 🙌 Groet, Ruby Budget Mobiel

Stabiel, goedkoop

Al jaren klant, ook TV. Geen problemen ondervonden

Hi Joost, Dankjewel voor je mooie review. Wij zijn erg blij om te lezen dat je al jaren een tevreden klant bent van Budget Mobiel! Groet, Ruby Budget Mobiel

Reguliersdwarsstraat 58

1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Mobiel

Hallo, wij zijn Budget Mobiel, onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van sim only abonnementen voor mobiel bellen, sms’en en internetten via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Combineer je onze producten Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel? Dan profiteer je elke maand van combikorting. Bovenop de al lage prijs voor Internet & TV en Sim Only.