Ik heb mijn ervaring met Zwoofs al enkele malen gedeeld. Goeie website. Goede kennis van zaken. Goede producten, redelijk geprijsd. Levertijd altijd de volgende dag.

Wordt altijd snel en goed en compleet afgeleverd

Na bestelling wordt er altijd snel geleverd. Verpakking is altijd in orde en er mist nooit wat

goede en zeer snelle levering

goede en zeer snelle levering

Aangenaam correcte site

Zelfs de leveringsdatum en tijd waren juist

Duidelijke informatie en snelle levering

Ondanks de nergens op slaande beperkingen door de overheid opgelegd is de informatie duidelijk en compleet. De levering is erg snel en het product voldoet aan de verwachting.

Precies zoals afgesproken en alles compleet aangeleverd, top service

Goed serive hulpzaam

Verpakt als een cadeautje!

Zeer snel opgestuurd en netjes verpakt in een klein doosje in een klein kartonnen doosje. Het was net een cadeautje.

Geen negatieve ervaringen met zwoofs. Ze doen wat ze beloven en leveringen zijn tot nu toe ook altijd op tijd.

Mooi op tijd, niet heel duur.

Makkelijk te bestellen en snel gratis bezorgd.

Genoeg voorraad en vandaag besteld is volgende dag thuis bezorgd

Betrouwbaar

Ik bestel elke maand bij Zwoofs en het gaat altijd goed. Mooi op tijd en goed verpakt.

Snelle levering, goede producten en in verhouding goede prijs, pro-actief en meedenkend, aanrader

Duidelijk, geen verzendkosten en snelle levering.

Op de site vond ik snel wat ik zocht. Wat fijn is dat er geen verzendkosten aan vast zitten ( dit aangezien ik van een klein budget leef).

Altijd op tijd,en goede service

Pakketje goed verpakt,met opvulling Bestelling nog nooit fout gegaan,top!

Kom goed van het gewone roken af

Heb eerder altijd bij jullie besteld beviel mij al goed dus ik blijf klant bij jullie

Zwoofs is super

Zwoofs gaat heel klant vriendelijk met de klanten om. Gaat goed met de problemen die de post veroorzaakt om. Goede service krijg je.

prima ervaring

Prima shopervaring, duidelijke product beschrijvingen met een makkelijk betaalproces. Tnx

Snelle levering,en altijd op voorraad

Goed snel geleverd

Goede snelle levering,nette prijzen.

Dik voormekaar

Altijd vlotte en vertrouwde levering.

Goede service voor een redelijke prijs

Goede producten snelle levering

Super snelle levering

Echt een super snelle levering!!!

Snelle levering. Altijd voorraad

Cairostraat 64