Zoals altijd, prima.

Het wordt eentonig want ik schrijf steeds hetzelfde, maar ik ben heel erg tevreden met jullie. Ik heb niets op jullie aan te merken.

Snelle en correcte levering

Prima levering en zoals men beloofd op de website

Alles perfect

Excellent service

Snel aflevering en goed prijs.

goede service

goede service en uitgebreid assortiment

Vlot geleverd, goed verpakt. Niks moeilijks...top

Pakket snel geleverd maar wel beschadigd

Zwoofs kan er niets aan doen maar wil toch doorgeven dat het pakketje wat makkelijker in mijn brievenbus past beschadigd is aangekomen. De verpakkingen van de bestelde producten zijn gescheurd en ingedeukt maar neem aan nog wel bruikbaar.

Altijd prima, bijna altijd voorraad en zeer snel verzonden

Bestel hier al jaren. Verloopt altijd super. Wat ik bestel is bijna altijd op voorraad (in tegenstelling tot andere verkopers) en wordt super snel gratis verstuurd. Website is overzichtelijk en werkt soepel. In al die jaren nog nooit problemen gehad. Dit is hoe een goede online shop er uit ziet.

Great!!

Always friendly. Saint like patience when they are asking my stupid questions. Best customer service from any company I have experienced.

Zeer goed, veel kennis in huis, snelle verzending!

Overzichtelijk

Website is overzichtelijk

Snelle verzending

Snelle verzending

Nog niet geleverd

Deze keer is het nog niet geleverd. Dus een minpuntje.

Zeer snelle levering gratis verzenden

Dat maakt de keuze makkelijker Aangezien alles alleen maar duurder word is de optie gratis verzenden een toppertje Je hoeft dus ook niet eerst een besteding te doen van 20/30 euro als je dat niet nodig hebt En me bestelling was ook echt de volgende dag in huis

altijd snelle levering

En altijd meeste op voorraad.

Netjes en correct.

Er was naar mijn mening iets fout met mijn bestelling, dit heb ik doorgegeven en ben uiterst netjes te woord gestaan door Erik. Mijn probleem werd serieus genomen, en op een zeer fijne en schappelijke wijze opgelost. Het houdt niet op na de verkoop, zij leveren ook na de aankoop een prima service!! Bedankt.

Groot aanbod. Goede beschrijving. Snelle levering. Goed verpakt. Prima product.

Normaal gesproken goed nu niet moest echt heel lang wachten

Moest echt heel lang wachten

goed en uiterst snel verzonden.

Prima service, snelle levering.

Fijne klanten service

Snelle service!

Optijd en levering duidelijk te volgen.

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam