Uitstekende en snelle service

Perfecte service

Na een verkeerd gelopen betaling na één mailtje alles opgelost!

Zeer goed!!

Goed en snel !ik beveel het aan

Duidelijke website, en snel geleverd

Goed overzichtelijk veel keuze en snelle levering

super

makelijk en snel

Snelle en nette bezorging en bestelling

Top ervaring netjes, duidelijk Zeer tevreden met het Artikel

Alles is top verlopen

De bestelling is super verlopen

Goede producten en een snelle levering

Al een aantal keren besteld en telkens weer geweldig

- Overzichtelijke site ✅ - Goede prijzen ✅ - Snelle levering ✅ - Geen verzendkosten ✅ - Netjes verpakt ✅ - Altijd op voorraad ✅ - Kwaliteit ✅ - Ik blij ✅

Zeer goed en snelle levering.

hele goede service

Gemakkelijk bereikbaar. Je wordt altijd teruggebeld. Snelle levering.

Super snelle levering en altijd correct

Al een aantal keer producten via zwoofs besteld. Super snelle levering en altijd correct en compleet

Sorry maar ik wordt er echt ziek van dat al die winkels hierom zeuren

Als ik terug kom om te winkelen moet voldoende duidelijkheid geven dat ik tevreden ben. Wanneer ik dat niet zou zijn dan kom ik niet terug. Het kan Zo simpel zijn... En nee ik ga niet aanbevelen niet omdat de service slecht of goed is. Ik ga geen GRATIS reclame maken. Daarbij komt dat bij het aanbevelen ook een stuk verantwoording meekomt. Wanneer ik webshop X aanbeveel bij vrienden / familie en deze hebben een slechte ervaring krijg ik op me brood "Ja maar jij zei dat het een goede webshop was" En nee ik hoef er niet beter aan te worden maar alle webshops zijn aan het bidden en smeken om aanbevolen te worden. Reclame maken kost nu eenmaal geld. En het ergste vind ik dat winkels zelfs om een doosje schroefjes of een pakje nietjes een bevinding willen hebben. Dit vind ik mega vervelend. Als je regelmatig webshops bezoekt dan zit je e-mail box vol met "HOE VIND U ONZE SERVICE" / "Wat vind u van onze Nietjes" Sorry maar ik geef alleen een soort van review wanneer er iets fout gaat en hoe dit is opgelost en daar gaat deze niet over. En dan ook alleen wanneer het een prijzig product is zoals een wasmachine / TV etc... Niet voor die onzin dingen van 3 of 10 euro. Nog even en de supermarkten gaan hier ook mee beginnen :"U heeft kaas gekocht" Was deze lekker op brood ??? Ik laat u bij deze vrij om deze "review / commentaar" als niet nuttig of "onzin" te beschouwen en deze te verwijderen. Maar ik weet 100% zeker dat er heel veel mensen met mij eens zijn. Gezien de reacties op Social Media over dit Onderwerp.

Snel en prima levering

Als erg goed ervaren

Vlotte levering

Bestellen is snel in huis hebben

Veel keus

Niks op aan te merken

Ben al jaren klant en altijd een snelle levering Nog nooit iets verkeerd gegaan Dus niks op aan te merken!!!!

Ruime keus, snelle levering en nog gratis ook!

Veel artikelen en gratis verzending

Bestel al jaren bij Zwoofs en alles wordt altijd prima afgehaneld. Ook de telefonische helpdesk is zeer behulpzaam.

Altijd snelle levering en goed verzorgd. Ik bestel altijd wel een grote hoeveelheid zodat ik mijn bestelling in een doosje geleverd krijg.

Altjjd netjes op tijd geleverd

Ik heb al meerdere.malen via zwoofs besteld. Altijd netjes op tijd zo als vermeld. Ook de optie om het te bestellen en af te halen is een top service.

Gewoon goed

Zoals altijd perfect

goede service en vlotte bezorging

Altijd snel bestelling in huis , en netjes verpakt

Bestelling snel in huis en het is netjes verpakt

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam