Niet goed

Had een q16 ff besteld Naar ontvangst blijkt dat hij lekten daardoor ook de accu kapot dus 1 dag plezier gehad van mijn q16 ff

perfect

altijd op tijd

Goede webshop en snelle levering

Al jaren zeer tevreden klant

Zoals altijd perfecte prijs kwaliteitsverhouding

Bestel al sinds geruime tijd bij Zwoofs. Altijd netjes en goed verpakt, en geleverd binnen afgesproken tijd. En nog steeds zonder verzendkosten. Je krijgt ook het product geleverd zoals het op de site beschreven word, daar heb ik (zonder naam te noemen) bij andere verschillende online vape shops helaas mijn vingers mee verbrand. ik koop bij Zwoofs, om gewoon de belangrijkste reden, (waar iedereen die aankopen online doet, eigenlijk aan zou moeten denken): dat je in deze multimedia, online tijd, waar we nu eenmaal in zitten, met helaas ook veel malafide webshops, niet alleen maar moet gaan zoeken op een paar dubbeltjes goedkoper. Maar kijken en checken of deze verkoper/onlineshop betrouwbaar is, en je de aankoop krijgt die het ook hoort te zijn. Ik koop al jaren online, heb me soms ook gestoten, dus goedkoop werd duurkoop. Maar over Zwoofs zeg ik hardop en vol vertrouwen;, een eerlijke, correcte en goede verkoper, met kwaliteit producten voor een goede prijs. Ook de vele uitleg over vaping, van penvape tot subohm, cloud burster vaping (lol), liquids, coils, DIY uitleg over hoe en wat eigen builds. Dit is duidelijk en to the point. Enz. Enz. Mijn winkel Zwoofs. Tony Middelburg Zeeland Ps. Voor de duidelijkheid, Ik ben geen werknemer bij Zwoofs. Ken ook de eigenaar, niet persoonlijk. Maar gewoon vanuit mijn persoonlijke ervaring, om bij deze onlineshop al geruime tijd te bestellen..

Direct advies en antwoord op alle vragen via de chat. Op een gezellige manier ook nog.

Besteling vermist kreeg volgende dag gelijk nieuwe top service dankjewel.

Snelle en prima bezorging

Heel snel met beantwoorden en bezorging.

Super snelle bezorging

Super snelle bezorging

Na de bestelling lag het pakketje de volgende dag in de bus. Top service.

te laat

Te laat mijn bestelling gekregen.

Goede winkel

Voor de eerste keer daar besteld. En zal er in de toekomst meer bestellen.

Ee woord top

Snel verzonden

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Hartstikke goed!

Snel, meteen het juiste, en per ommegaande antwoord op mijn vraag.. Kortom, Top!

super

heel goed

Vriendelijke service

Snel en vriendelijk

Duidelijke website, snelle levering!

Overzichtelijke website, gratis verzending en snel geleverd, wat wil een mens nog meer?!

heel tevreden

altijd goed

Binnen 24 uur bezorgd en ondertussen goed op de hoogte gehouden.

Goed,en snel

Vriendelijke benadering en snelle levering. Fijne feestdagen.

Spullen snel geleverd en alles netjes verpakt

Al jaren een tevreden klant, prima service!

Gewoon niets op aan te merken top service

Altijd correct geleverd

Cairostraat 64