uitstekend

makkelijke website, snel bezorgd

Wat een enorme tegenvaller.......

Ik bestel altijd dezelfde 10 flesjes vloeistof voor mijn damper en dat past simpel in een bubbeltjes-enveloppe die door de brievenbus kan. Tot mijn grote verbazing werd het deze keer in een doosje aangeleverd die 2/3 te groot was voor de inhoud. Ook paste het uiteraard niet door de brievenbus en werd het bij de buren afgeleverd. Daar kwam ik pas na dagen achter (na mailcheck) omdat ik verwachtte dat het via de brievenbus zou worden bezorgd. De reden dat ik ontevreden ben is: 1: Waarom iets versturen in een veel te grote doos terwijl het in een enveloppe past? 2: De kosten van het versturen in een doosje worden op mij verhaald en dat vind ik totaal onredelijk omdat het gewoon in een enveloppe past! Wachtend op uw reactie, mvg, Martin Hemme

Goede ervaring goede service en netjes bezorg

Goed altijd.

Goed altijd! Niets op aan te merken.

Zeer goed en vlug geleverd.

Heb besteld toen kwam ik er achter verkeert gewoon mailtje gestuurd geen probleem had in nood time hulp en werd gewoon opgelost ben echt tevreden over klanten service kan er niets verkeert op zeggen ga zo door een zaak met service mijn dank.

Makkelijk bestellen en snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.

Nvt

Uitnodiging gekregen voor een review

Review:bestelling nog niet binnen. Is al dagen vertraagd. Kan zwoofs niet zoveel aan doen, maar wel wat dom om mij een review verzoek te sturen

Super quick service, will keep ordering.

I’m the customer for quite some time now. I know that if you want to be sure to get goods the next day you should order before 18.00. Well, I didn’t meet that deadline few times but nevertheless I received the order next day.

Goede servuce

Netje bevestigingen gekregen,. Helaas niet genoeg bezorgers bij mij in de buurt, dus een levering duurt gemiddeld 2 a 3 dagen.

Prima en snel verzonden

Goed kwaliteit Snel verzenden. Bedankt

Snelle en correcte levering

Bestelling niet ontvangen

Mijn bestelling zou 1 april bezorgd worden maar ik heb niks ontvangen

Uitstekende service, snelle bezorging

Goed verpakt en op tijd geleverd.

Altijd super snel en zeer correct verzonden. Dank!

prima winkel

prima veel op voorraad

Snelle levering, top!

Mijn ervaring met Zwoofs is zeer goed. Altijd snelle levering, goede producten.

altijd goed

snel geleverd top materiaal en gratis geleverd

Snelle levering, gratis bezorging!

Duidelijke website, diverse opties voor manier van bezorgen. Snelle levering!

Lekker snel

Altijd op tijd leveren