Altijd op tijd geleverd, helemaal geen klagen!

Alles is goed gegaan alleen had ik de verkeerde besteld.Had eigenlijk willen bestellen katoen voor vape maar aan de uiteinde van katoen is gewikkeld in plastic buisje maar ik zag dat niet op de website.Als jullie het wel hebben graag het bestel code aan mij mailen. Gr. Steve

Vriendelijk top service

Vriendelijk top service. Allen maar jammer dat alle. met PostNL werkt

Altijd snelle service en fijn door de brievenbus.

Top bedrijf, snelle levering! Kom je er niet uit: Dan kan je ze altijd appen, en wordt er heel snel geantwoord.

Als vanouds , snelle levering.

Alles goed

Snel verzonden tegen goede prijs

Prima ervaring met Zwoofs

Concurrerende prijs; snelle levering; geen extra leveringskosten

goed en snel

alleen jammer dat je de producten niet meer kan zien maar daar kunnen jullie niks aan doen is het beleid van nederland

Hartstikke goed.

Ik bestel al jaren bij jullie en het is altijd uitstekend. Heb totaal geen klachten.

Altijd snelle levering

Altijd topservice en kwaliteit

Zwoofs is mijn vaste adres voor alle vape benodigdheden. Altijd topservice en kwaliteit

Goede ervaring en snelle levering.

TOPP!!!

Ik bestel altijd bij Zwoofs nooit geen gezeik!!!!!

Gewoon goed.

Ben al jaren klant. Vlotte levering en altijd op voorraad. Zeer tevreden over alles.

Altijd goed!

Top service en altijd op tijd . Indien iets niet op voorraad is , denken ze met je mee.

Snelle levering, super service

Na levering van mijn aankoop. De extra aangeschafte qpod deed het niet. Nieuwe ontvangen na mail.

Ik heb mijn bestelling 2 keer te laat ontvangen

En mijn huidige bestelling na een week nog steeds niet ontvangen

keurige winkel

Ik bestel hier tamelijk vaak, nononsense, word altijd keurig geholpen.. Even een timeout wbt bestellen, maar kom zeker weer terug..

Nog nooit eerder gebeurd maar m’n pakje was kwijtgeraakt niet aangekomen . Na overleg even afwachten of t alsnog kwam.. En daarna gewoon dezelfde bestelling gratis opnieuw toegestuurd gekregen!! Perfecte service!

Vlotte,snelle levering

Snelle levering!

Op niets iets aan te merken.

Geleverde producten en diensten helemaal goed.

Goed advies en zeer klantvriendelijk

Goed advies en zeer klantvriendelijk