Gewoon goed!

Keurig op afgesproken dag geleverd

Prettige site

Snelle levering en een prettige website

Top zijn zeer klantvriendelijk en zoeken met je mee.

Top bedrijf

Bestel al een tijdje hier laatst een probleem gehad met mijn caliburn heel goed mee gedacht voor een oplossing uiteindelijk een nieuwe gekregen zeer vriendelijke personeel met heel wat kennis waar je wat aan hebt. Top bedrijf!!!!

Zwoofs goed ... postNL zwaar onvoeldoende

Zwoofs is keurig optijd . Ik bestel smiddags en meestal uur of 2 uur naderhand krijg ik een mail dat me bezorging klaar is voor versturing. Krijg ik de laatste 3 bestellingen van post NL dat ik dag erop binnen is . Is gewoon een brievenbuspakket.. Dus kom thuis van me werk geen pakket. Dag later geen pakket. En dan pas me pakket.. Is nu al 3x achter elkaar dat ik dan mail krijg sorry we hebben je bezormoment moeten veranderen... Word er schijt ziek van!! PostNL

Supersnelle levering en eerlijke prijs.

Ik had een voorraadje vape vloeistoffen aangeschaft. De prijs is hetzelfde als alle vape shops waar ik fysiek ben geweest en het pakketje was er binnen no time. Ik had 5 sterren gegeven als het pakketje was opgevuld met iets anders dan een hoop piepschuim chips. Hier zijn betere alternatieven voor tegenwoordig die veel minder afval geven of die bij het oud papier kunnen.

Alles goed, snelle verzending

Goede kwaliteit

Het gaat lang mee het is heerlijk al die smaakjes gewoon uitstekend snelle service

geen rede om naar een andere leverancier uit te kijken. prima hier.

Zeer klantgericht

Na een foutieve bestelling gebeld, retourformulier ontvangen en de bestelling terug gestuurd 2 dagen later was het betaalde bedrag terug gestort.

Altijd op tijd geleverd en zonder problemen

Snelle en goede service

Altijd op tijd geleverd

Snel geleverd en geen verzendkosten, top webshop.

Tot 2 maal toe was mijn bestelling niet bezorgd maar dit lag zeker niet aan Zwoofs bij post nl is het een bende. Zwoofs heeft tot 2 maal toe kosteloos mijn bestelling opnieuw verzonden dat is pas goede service. Prima bedrijf top

Snel, niet duur en betrouwbaar

Gaat altijd goed

Tevreden.

Goede ervaring. Snel geleverd.

zoals altijd prima in orde

je besteld,je betaald en binnen een paar dagen keurig in huis

Prima ervaring

Een goede en snelle service

Uitstekend bedrijf. Mijn bestelling wordt snel geleverd en de website is ook (zo goed als het kan in deze tijd) erg overzichtelijk!

Snelle, gratis levering !

Uitstekend bedrijf

Snelle levering.

Dag erna,geleverd mooi kan div webwinkels wat van leren

Dat is wat het is. Een goede service. Ene dag besteld, andere dag in de brievenbus.

prima, snelle levering

bezorging was minder ze gaven aan aan de deur te zijn geweest en dat er niemand thuis was terwijl ik weldegelijk thuis was had gevolg dat ik het 3 dagen later kon ophalen op verzamelpunt jammer

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam