Goede service, wordt snel bezorgd.

alles volgens afspraak

goede prijs/ kwaliteit

Leveringsprobleem

Goede website snelle afhandeling, goede mailwisseling van het transporttraject. Alleen is het nog steeds niet geleverd. Nu wil het niet zeggen dat dit bij Zwoofs ligt. De oorzaak kan ook bij Post.nl liggen. Conclusie: alles perfectalleen de levering laat even op zich wachten

Keurig en snel

Keurig geholpen en vraag op mail ook snel beantwoordt. Snelle levering en vriendelijke service

Niet op afgesproken tyd binnen maar prys maakt alles goed

Een aanrader !!!!!!

Super winkel!

Een mooie en heel duidelijke website. Vandaag besteld en de andere dag geleverd . super!

Altijd een goede en snelle levering.

Wat een top zaak

Geweldig personeel met veel kennis en kunde. Zonde dat dit verloren gaat door idiote maatregelen van het rijk.

Altijd goed

Al diverse keren besteld bij Zwoofs. De levering is altijd snel. Spullen zijn in orde en goed verpakt zonder een berg overbodige materialen.

Fijne ervaring

Vlotte levering. Zeer tevreden met producten

Telefonisch heel prettig geholpen en zeer snelle levering

Is zeer goed

Snelle afhandeling van de bestelling. Vlotte verzending en goed verpakt. Goede communicatie over de bestelling en levering.

Snelle levering en bij vragen wordt je goed geholpen.

top

alles weer netjes en snel binnen gekomen

Prima maar nooit de volgende dag thuis

Producten zijn gewoon goed maar ik heb nu 4 keer besteld en het is nooit de volgende dag aangekomen. Altijd na 2 dagen.

Snel

En goedkope verzendkosten

Slecht

Product is geleverd, terug gestuurd en nu is het kwijt. Ik vermoed dat het te laat terug gestuurd is, maar stuur dan dat ding terug ipv te zeggen kwijt. Lijkt Rutte wel zo, ken niks meer weten

Very good

Very good

Goeie ervaring en snelle levering

Goeie ervaring en snelle levering. Betrouwbare site

Super tevreden

Supersnel en netjes geleverd

Altijd erg goed.

snelle verzending en goede website

Verzending gaat snel en website is overzichtelijk.

Er wad een smaakje niet, ik werd keurig opgebeld en aan me gevraagd of ik geld terug wilde of andere smaak wilde top service

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam