Beste service

Ik kan altijd op Zwoofs rekenen. Mvg Johanna van Uijtregt j

Assortiment, product en bezorging goed helemaal.

Assortiment, product en bezorging goed helemaal.

Supersnel verzonden,zo fijn!!

helder en duidelijk

Goede communicatie met de site en prima producten, helaas de verkeerde pods besteld maar dat komt vanwege het niet mogen tonen van de afbeeldingen.

Helaas blijft mijn laatst gekochte e sigaret branden na gebruik ,het gaat om de groene just-fog

Normaal ben ik erg tevreden , en bestel ik vaak bij jullie , alleen over de groene just-fog compact helaas niet .,ik durf hem niet te gebruiken omdat hij na gebruik aan blijft staan , en de batterij heet word. Hopelijk nemen jullie hem terug , in ruil voor coils en vloeistof voor de sigaret, Met vriendelijke groetjes Frouwke

Complete site, snelle levering

Nu meerdere keren besteld bij zwoofs en krijg precies wat ik verwacht. Hele complete selectie en altijd snelle verzending, tot nu toe.

Bij Zwoofs moet je zijn!! Ruim aanbod, scherpe prijze en snelle levering.n

Super tevreden!! Ruim aanbod, scherpe prijzen en snelle levering. Site is overzichtelijk!! Blijf het jammer vinden dat er voor de Vuse ePod Pods weinig keus is qua smaakjes, maar daar kunnen jullie niets aan doen!! Wat jullie aanbieden is super.

Uitstekend zoals altijd.

Makkelijk bestellen, snel geleverd. Daarom al jaren vaste klant.

Pakket is nog steeds niet binnen.

Ik heb dit al vaker meegemaakt. Als ik wat bij jullie besteld heb dan komt het meestal nooit aan op de aangegeven datum. Ik zou 4 februari mijn bestelling al ontvangen en ik heb nog steeds niks binnen (7 februari). Ik weet niet of PostNL dit doet om jullie te treiteren maar als jullie meer van dit soort klachten ontvangen, zou ik er toch eens werk van maken.

Snelle levering, geen verzendkosten, en zeer goede service

Snelle en goede levering!

Snelle en goede levering!

goede service

besteld en na uur al ophalen goede service top zeer tevreden

super tevreden, zoals altijd

vriendelijke klantenservice, goed advies en snelle (gratis) levering ben heel tevreden!!!

Super snelle bezorging

Super service en snelle bezorging

Snel levering, betrouwbaar

Snel levering. Meerdere keren besteld. Betrouwbare leverancier. Zeker aanraden.

Altijd op tijd opgestuurd, jammer alleen dat PostNL zich niet aan het 24 uurs levering contract kan houden. Zwoofs is top.

snel verstuurd en goede service

Ik heb een e sigaret gekocht en deze was snel geleverd. Helaas bleek het glaasje lek te zijn, waar ik pas later achter kwam. Als service dezelfde dag nog nieuw glaasje toegestuurd gekregen. Communicatie is goed, vriendelijk en snel.

Betrouwbaar bedrijf

Ik koop er al jaren en bestelling en verzending altijd zeer correct!

Snel, goedkoop en betrouwbaar!

Gewoon top! Gratis verzending, volgende dag in huis. Ook als het gaat over een klein bedrag.

Altijd goed

Vaak hier besteld, altijd goed

Snelle levering!

Supersnel