Bestelling super snel binnen. Fijn dat het brievenbuspost is; ik hoef er niet voor thuis te blijven.

Snelle bezorging, telefonisch goed geholpen respectfull.

Vlot bezorgd en voldoet aan de verwachting

De E smoker is na twee dagen stuk

Maandag de e smoker besteld en dinsdag geleverd. Donderdag was hij stuk.

Toen postnl vertraging had heb ik fyn en snel antwoord ontvangen. Echt goede service

Ben zeer te vrede

Post nl heeft mijn pakket “kwijt geraakt”. Zwoofs heeft zonder problemen de zending nogmaals kosteloos verstuurd

Altijd snel, precies de juiste bestelling, prijs scherp

Altijd snel, precies de juiste bestelling, prijs scherp

geweldig

goede after sale, snelle verzending.

niet binnengekomen

iets besteld maar het is niet binnengekomen

Was bij post nl even storing zodat ik het een dag later had maar super behandeld op mijn mail ga zo door fijn zaken te doen met uw winkel Groet j.hollander

1e x besteld en was perfect

Snel en eerlijk

Snel geleverd en gekregen wat ik besteld had. Moet alleen wel zeggen dat de quality van spullen zo als coils en de tankjes van caliburn g2 super slecht zijn, ze lekken veelste snel en verlies steeds geld doordat je alles apart moet kopen steeds.

In een woord geweldig

Duidelijke webshop, snelle levering

Goede service en snelle levering Vriendeljjk contact

Super snelle levering

Migo pods gekocht. Snel geleverd en fijn dat het brievenbuspakket is. Bij andere aanbieder een giga doos voor hetzelfde aantal pods, waardoor het niet door brievenbus kon,

Makkelijk, consequent en altijd mijn gewenste product op voorraad.

Makkelijk, consequent en altijd mijn gewenste product op voorraad.

Goede raad gekregen, door een vriendelijke medewerker

Zeer goed geholpen door een medewerker van de klantenservice via WhatsApp.Er zat een defecte coil in de set coils die ik had besteld en hij stuurde mij gelijk een nieuwe coil toe per post.Zeer goede service.Alleen jammer dat jullie winkels in Spijkenisse permanent gesloten is.

Bestellen bij zwoofs is echt altijd de volgende dag in huis! De producten zijn ook goed die wij altijd bestellen, van batterijen esig, mods, tot E-liguids, prima inorde! Van ons uit, erg tevreden.

Prima winkel

Prettige site navigatie, vlot tot de beoogde producten kunnen komen. Alleen lijkt het erop dat de flesjes snel weg dampen imo.

Altijd goed

Al jaren klant. Levering altijd super snel en compleet

Heel tevreden

Heel tevreden altijd een goede levering.

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam