Great

Fast delivery and great selection.

Jaren perfect, nu niet meer.

Bestelling was goed. Gemailt met een vraag en klacht over 2 producten, heb ik een mail terug gekregen. Ik heb op deze email gereageerd en fotos bijgevoegd, maar al een week geen reactie meer op terug ontvangen helaas. Als er niks aan te doen is, is dat prima, maar was fijn geweest als ik dat antwoord als reactie terug had mogen ontvangen. Op het gebied van bestellen en leveren perfect. Snel, simpel en snelle levering. Maar te sneu en waardevol geld om twee keer een kapot product te ontvangen. Dus ben nu op zoek naar een andere website om een nieuwe smoker te kopen, en mijn fluid bij te bestellen. Want ik heb er altijd twee, op het moment dus nog steeds maar 1 die werkt.

Altijd goed

Snelle levering en betrouwbaar

perfect

Zoals altijd perfect

Altijd een goede ervaring. Bestel al jaren bij Zwoofs. Nog nooit ontevreden geweest. Laatste bestelling had ik verkeerde maat coils besteld en die werden na contact zonder problemen terug genomen en heb het geld terug gestort gekregen. Zwoofs heeft een goede service, mooie producten en een goede prijs.

Fijne en snelle service en levering

Goede levering

Binnen een dag in huis, top!

Super snel

Ze zijn super snel met verzenden. 17:00 besteld. Volgende dag voor 17:00 al binnen!

Prima website om liquids te bestellen.

Zwoofs... altijd gegarandeerd succes

Gewoon de beste in leveringen. Ophalen ook auper makkelijk. Ruime voorraad, vriendelijke mensen... Gewoon de beste....

Alles netjes geregeld

De verzendtijd is perfect. De informatie is perfect. En de bezorging is ook netjes optijd

Altijd supersnelle levering!

Blij, blij, blij

De volgende dag ook echt in huis!

Altijd goed

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Nu al een paar keer besteld, altijd de volgende dag binnen en uit stekende smaken

Snel verzonden. Kan altijd direct telefonisch geadviseerd worden.

Supersnel

Snel bezorgd

Product zoals omschren plus snelle levering

Super snelle levering!!

Bestelling geplaatst vrijdag rond 2200u en zaterdags in huis. Erg fijn!

Delivery was on time

I liked the fact that there is no minimum order and delivery fee. And the availability for next day delivery

Na dat de foto eerst te ver weg was,heb ik een andere gestuurd. Deze is goed gekeurd. En de bestelling was snel binnen Ik kijk er naar uit om hem te gaan maken. Heb er alleen nog 1 die afmoet met 50.000 stukjes. Vooral ook omdat het vierkantjes zijn is het weer een andere uitdaging.gr kees

Bestelling prima, elke keer vragen naar ervaring niet

Titel zegt eigenlijk al genoeg. Bestelling is goed gegaan, met een snelle levering. Daar heb ik niks over te klagen. Wat ik wel irritant vind is het constant vragen naar mijn ervaring. Hier heb ik al meerdere emails over gekregen. Een keer vragen is voldoende. Wordt er niet op gereageerd? Jammer dan.

Snel geleverd en goed verpakt

snelle levering goed product

Cairostraat 64