Goede service en snelle levering geweldig

altijd netjes verpakt en verzonden

Snelle reactie op vragen Vriendelijk personeel

Wat een top service leveren ze

Zeer klantvriendelijke klantenservice. Helaas werkte mijn E-sigaret ineens niet meer. Ik heb hierdoor contact opgenomen met Zwoofs klantenservice. Ik werd daar zeer correct te woord gestaan en na het terugsturen van mijn E-sigaret werd ik keurig gebeld dat ik gratis een nieuwe krijg. Zelfs de verzendkosten die ik had gemaakt voor het retour zenden krijg ik terug. Echt zeer te vrede over Zwoofs.

I still haven’t received my order yet

I ordered almost a week ago and post NL hasn’t even received anything which is annoying. It’s also not the first time that this has happened, last time it took more than a week to receive and I hope that doesn’t happen again.

Vriendelijke en goede service!!!

Zeer goed!

Alles gaat zoals het moet bij Zwoofs. Mocht er achteraf toch iets niet juist zijn, dan wordt je perfect geholpen om dit op te lossen. Ik ben uitermate tevreden over Zwoofs!

Erg snel met leveren

Zeer prettig snelle service!

GEWELDIGE SERVICE, SNELLE LEVERING, SPULLEN NETJES VERPAKT.

Bestelling in goede orde ontvangen. Goede stevige verpakking. Top.

Overzichtelijk webshop, snelle levering

Prima ervaring

De bestelling was beetje aan de late kant, maer daar hebben jullie mij. Duidelijkheid over geven & voor de rest klopte het als een bus

goede service

Goede service, bij vragen over mijn mod wbt batterijen, zeer snel en duidelijk geholpen door de chatservice via whatsapp. Bestellingen snel en goed geleverd

Pakket nooit ontvangen

Slecht

Onzeker

Ik heb mijn bestelling vorige week woensdagavond geplaatst. Nog dezelfde avond kreeg ik een mail met de tekst dat mijn bestelling was ingepakt. Ik verwachtte daardoor het brievenbuspakketje zaterdag te ontvangen. Het is nu maandag 19 juni. En niets ontvangen.

Zeer snelle.goede service!

Groot assortiment snelle service!!!

Super snelle levering

Volgende dag mijn bestelling in huis en geen verzendkosten. TOP

Perfect altijd uitstekende levering.

Mijn ervaringen met Zwoofs zijn altijd prima. 1 Keertje gehad dat het doosje gesloopt aankwam, maar dat ligt aan de bezorgdienst. Jammer dat de smaakjes eruit gaan, want vind de tabaksmaak van de vapes heel vies.

Geweldig.

We blijven bij jullie kopen.

Snelle goede service

Nog steeds goede prijs en kwaliteit !

Niets op aan te merken. Bestellingen en leveringen vinden plaats conform afspraken.

Snel en goede levering

Ze doen wat ze beloven. Verpakking is stevig.zijn altijd goed bereikbaar voor vragen

Vvnmm

Altijd snel, goed verpakt, juiste producten, fijne website

Nooit problemen gehad met Zwoofs. Makkelijke website. Altijd snelle levering. Enorm assortiment.

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam