Een absolute aanrader!

Altijd een super snelle verzending, en in de meeste gevallen handig in de brievenbus afgeleverd!

Top!!!

Snelle delivery!!!

prima alles volgens afspraak

zie hier boven

Snel geleverd, goed verpakt.

Al 9 jaar uitstekend

Altijd goede spullen (gear moet ik zeggen hè ) en snelle levering. Nog nooit in de 9 jaar een klacht gehad. Ga zo door!

Goede afhandeling van de bestelling.

Zwoofs reageert altijd snel. Helaas was mijn bestelling, ondanks dat ik hem vóór 16.00 u had gedaan, níet de volgende dag binnen, maar pas na 2 dagen. Ik ga er echter vanuit dat dit met de kerstdrukte te maken heeft en bij de bezorgdienst ligt. Ik ben tevreden over Zwoofs.

Net je verzorgt

Nix mis mee Uitstekend!!

Snelle levering als je maar voor 18uur Pm besteld volgende dag in je Brievenbus. Mvg Fernando (Vapss#23#)

Fijn dat het de vierde dag al in huis is.

Goeie website, snelle levering, redelijke prijzen

Altijd keurig bezorgd precies wat je besteld is jammer dat ze niet de goedkoopste zijn daar zoeken de meeste mensen de goedkoopste

Goede shop

Mooi assortiment altijd correct afgehandeld en snel geleverd.

veel keuze en snel

Geen paniek, als je bij zwoofs besteld dan komt het een dag later al binnen.

Altijd vlot geholpen.

Snel en correct

Wanneer je een bestelling doet, wordt deze snel en correct afgehandeld. Geen onnodige pakketten, past het in de brievenbus dan wordt het gewoon in een enveloppe verstuurd, prima.

Snelle, goede service. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Tevreden!

Alles gaat prima maar ik mis wel een winkel.

Sinds het sluiten van de winkel in Spijkenisse bestel ik vaak online wat ik nodig heb. Dat gaat altijd goed. Maar ik mis wel een winkel waar ik naar binnen kan lopen om iets nieuws uit te zoeken. Bijvoorbeeld een nieuwe e-smoker. Ook als je vergeten bent om op tijd vloeistof te bestellen, was het makkelijk om naar de winkel te gaan. Ik haalde altijd alles wat ik nodig had in de winkel.

Snel, netjes, behulpzaam.

Makkelijk en snel

Als je weet welk merk je wil en de naam van de vloeistof, dan is het bestellen makkelijk. Een daarna ook nog snel geleverd.

keurig op tijd geleverd

Vloeistof

Ik bestel altijd bij zwoofs!Maar deze keer duurde het erg lang voordat ik het binnen had!Ligt aan de Post-Nl.de ene keer was het door mijn brievenbus gegooid-niets op de mat ,dan stond er weer vandaag geleverd- niets en dat ging zo door.Uiteindelijk had ik het na 4 dagen in huis!Mail gestuurd naar Zwoofs- heel snel beantwoord!Fijn!

Goed bevallen tot nu toe

Altijd snel en correct

Altijd op tijd

Makkelijk en altijd optijd . Fijne dagen

Zeer goede service en snelle levering!

Bijna altijd wordt de bestelling de volgende dag geleverd. En mocht er eens iets mis gaan dan komen zij met een correcte oplossing. Kortom, een betrouwbaar bedrijf.

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam