Snel geholpen.

Snelle surfers.

Al jaren klant, altijd goed.

Super service en snel

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Zwoofs. Snelle bezorging en niet moeilijk om te bestellen, en vooral geen bezorging kosten als het door de brievenbus kan. Super goed

Prettige shop

Vlot tot de beoogde producten gekomen. Duidelijke site.

Ik heb een (ongewenste) mail gekregen: "Naar aanleiding van mijn bestelling!"

Ik heb geen bestelling gedaan, maar krijg wel een mail van Kiyoh om Zwoofs te beoordelen naar aanleiding van mijn bestelling, slechte zaak en ik beschouw dit als ongewenste reclame en het lijkt dat Zwoofs zijn administratie niet goed op orde heeft. Als elke website die ik bezoek dit zou doen zou ik tientallen (onzin) mailtjes per dag krijgen.

Ik heb de elektrische sigaret Aan me moeder gegeven Aangezien ik er zelf 1 heb Ze is er blij mee!! En het was snel geleverd Wat ook fijn is

alles verliep naar wens

Makkelijk, snel en volgende dag in huis.

Ruim assortiment. Snelle afhandeling dus zeker aan te bevelen

Zeer goede service

Zeer goede sevice en snelle antwoording

Snel

Snel

Mooie producten voor een mooie prijs!

Mijn honden zijn super blij met hun nieuwe grote mand. Ik zal zeker meer bestellen van dit bedrijf.

Betrouwbaar

Prijzen vd artikelen zijn voordelig t.o.v. andere shops. Snelle levering.

Snelle levering. Paste door de brievenbus, dus dat was ook prettig. Goede service en klantvriendelijke site met veel keus en aanbod voor prima prijzen. Ik zal vaker via Zwoofs bestellen!

Super goede levering en top klantenservice van Benjamin

Naast het feit dat mijn bestelde artikelen altijd perfect op tijd zijn en naar behoren ben ik ook nog eens uitstekend geholpen door Benjamin van de klantenservice

Betrouwbare website.

De prijzen zijn iig nog niet verhoogd. Geen verzendkosten, als je een beetje slim besteld.

Zeer slecht

Kapot product ontvangen, opdracht om terug te sturen, gaan ze het nakijken en daarna de oplossing. Ik bestel online omdat dan niet naar een winkel wil en ook geen tijd voor heb, dus nu naar postkantoor om het weg te brengen enz heb ik zo geen zin in. Dus nu besteld bij mister joy. Altijd trouwe klant van jullie geweest, veel klanten van mij doorgestuurd maar die zal ik nu zeker mister joy aanraden en dit verhaal met ze delen.

Prima verwerking

Snel geleverd, zonder verzendkosten en artikel was zelfs íets goedkoper dan in de winkel

Zeer snel geleverd en goede website

Top bedrijf

Keurig op tijd

Werd snel geholpen en goed opgelost

Altijd goed :)

Snelle levering,goede service!

Goede zaak.

Zaak met kwaliteit, hart voor klanten, zeer goede levering. Super!!!

Vandaag besteld morgen in huis en geen porto ik bestelde altijd bij roken.nl maar deze moest ik porto gaan betalen of ik moest boven de 30 euro bestellen was 10 euro en via via kwam ik bij u terecht.

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam