Zeer snel geleverd en goede aanbeveling esmoker

Klantenservice vriendelijk en reageren snel! Uitstekende service!

Klantenservice vriendelijk en reageren snel! Uitstekende service!

Supersnelle levering

Zoals gewend, altijd ruime keus, snelle levering, volgende dag in huis.

Supersnelle levering

Zoals gewend, altijd ruime keus, snelle levering, volgende dag in huis.

Super klantenservice en héél klantvriendelijk Bezorging prima én correct verlopen

Super klantenservice en héél klantvriendelijk :-)) Bezorging prima én correct verlopen Kan Zwoofs eenieder aanbevelen!!!

Geweldige service

Goede service en snelle levering. Ik zeg toppie

Geweldige service

Goede service en snelle levering. Ik zeg toppie

Altijd bezorgd de volgende dag..prima

altijd weer goed !

Snel geleverd en goed. Zo als altijd !!!

altijd weer goed !

Snel geleverd en goed. Zo als altijd !!!

Ik heb een (ongewenste) mail gekregen naaar aanleiding van mijn bestelling!

Ik heb geen bestelling gedaan, maar krijg wel een mail van Kiyoh om Zwoofs te beoordelen naar aanleiding van mijn bestelling, slechte zaak en ik beschouw dit als ongewenste reclame en het lijkt dat Zwoofs zijn administratie niet goed op orde heeft. Als elke website die ik bezoek dit zou doen zou ik tientallen (onzin) mailtjes per dag krijgen.

snel efficiënt goede service

zwoofs heeft een snelle service goede kwaliteit heb je een probleem met levering staan ze je klantvriendelijk te hulp en retourneren is geen probleem ik ben zeer tevreden vandaar mijn 5 sterren beoordeling gr

snel efficiënt goede service

Altijd goed

Snelle levering, goede prijs/ kwaliteit. Bij vragen adviseert Zwoofs goed en reageert snel

Prima webshop

Geen enkele klacht ervaren. vlotte, discrete levering. produkten worden goed verpakt en vlot verzonden.

Prima webshop

Cairostraat 64