Zeer goede en snelle levering

Zoals altijd goed

Had er smaakjes besteld en kreeg ik niet binnen door fout van postnl. Via swoofs als nog bedtelling binnen gekregen.

Altijd snel, goed en correct.

Bij een telefonisch contact word je professioneel te woord gestaan. Bij een online bestelling heb je het bestelde zeer snel in huis.

Vlotte afhandeling van bestelling.

Zie boven

Heerlijke deken, verwarming van 20 graden naar 17.5 en niet koud op de bank. De prijs van de deken er al uit gehaald. Ben zeer tevreden.

Super advies gekregen over e sigaret. Jammer dat je per 1 juli niet meer online kunt bestellen, zou niet weten waar ik nu terecht kan voor het zelfde artikel.

Niks te klagen

Altijd makkelijk te vinden wat ik zoek. Ruime keuze aan smaakjes zo spijtig dat het gaat stoppen. Website is overzichtelijk. Doen wat ze zeggen. Telefonisch snel bereikbaar en zeer vriendelijk. Hele goeie service!! gaat je vape stuk buiten jou schuld om binnen de garantie krijg je gelijk een nieuwe. Ik koop al een geruime tijd bij zwoofs heb andere websites bekeken en geprobeerd maar ga altijd weer terug na zwoofs.

Prima.

Keurig bezorgd en vlot verlopen. Mijn dank hiervoor.

Fijn bedrijf levert heel snel

Toppie

Toppie

Altijd snel en compleet!

helemaal goed

fijne site snelle levering

Netjes en altijd happy met jullie service

Absolutely Fabulous!

Snelle verzending

Alles op voorraad ipv wachten totdat men het weer op voorraad heeft.

gewoon goed zoals altijd

snel geregeld super service

Wat besteld en de volgende dag geleverd top

Altijd op tijd het pakket ontvingen

Altijd goed bij Zwoofs

Snelle levering Gratis verzending Prijs in orde en al heel lang stabiel

Goede levering

Altijd voldoende voorraad en snel geleverd(als PostNL tenminste meewerkt ;)

Super zo als altijd

Valt niet zo heel veel te melden bestellen ging goed bezorging en verpakking was top kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen geen verspilling van karton netjes zo verpakt dat het door de brieven bus kan kortom zeer tevreden ga zo door

Uitstekende verzorging

Makkelijk en duidelijk

Goed en snel geleverd!

Altijd snel geleverd,en duidelijke website.

Gewoon top.

Betr9uwbaar en duidelijk kennis van zaken en vriendelijke medewerkers en goed bereikbaar zowel telefonisch en via whatsapp en chat al jarenlang een trouwe en tevreden klant.

Goede service, mijn pakketje bleek eerst niet aangekomen te zijn. Ik kreeg goede vriendelijke en snelle hulp.

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam