Betrouwbaar, snelle levering

Betrouwbaar, snelle levering en altijd voldoende assvoorraad van mijn liquids.

Betrouwbaar, snelle levering

Betrouwbaar, snelle levering en altijd voldoende assvoorraad van mijn liquids.

netjes verpakt goed

xx

netjes verpakt goed

xx

Altijd op tijd

Betrouwbare site

Lekker uitgebreid en makkelijk

Goeie service. Als je belt dan hoef je niet lang te wachten. Vriendelijk behulpzaam. Webshop is lekker overzichtelijk. Bestel er al heel lang ben zeer tevreden. Heb ook bij andere Webshops gekeken maar kom toch steeds terug bij zwoofs. Dat zegt eigenlijk al genoeg.

Snel en goed verpakt

Snel en goed verpakt

Goede communicatie

Altijd een snelle levering, op WhatsApp, als je een vraag heb, en je stelt het via WhatsApp is er een snelle reactie, en krijg je een goed advice, ik ben zeer tevreden over Zwoofs

super

helemaal tevreden qua bestellen en levering.

super

helemaal tevreden qua bestellen en levering.

eerste keer

Geweldige winkel, alles is zoals in de beschrijving, de service is top. Ik raad aan

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam