Altijd netjes afgeleverd en snel top

Altijd netjes afgeleverd en snel top

Goede en snelle service

Mijn mod ging helaas stuk binnen enkele maanden na aankoop en werd door Zwoofs vervangen voor een nieuwe. Zaterdag verzonden en woensdag al in huis

Als altijd snel en goed

Snelle levering en zo fijn dat je altijd voor een brievenbuspakketje kan kiezen. Geen gedoe met op koeriers wachten!

Prima service!

Snel geleverd en goed verpakt. Altijd een gratis verzendmethode.

Goed behandeld,,en snel reageert

Grote sortering, deskundig, goeie website, snelle levering, redelijke prijzen. O

Mijn ervaring met Zwoofs heb ik de afgelopen jaren al enkele malen gedeeld. Het beste bedrijf voor de aankoop van Vapor artikelen.

Conforme goederen

Lage prijs, snelle levering

Ruime keuze en Snelle levering

Ruime keuze op de site en hele snelle levering.

Had een probleem met een vape, was zeer snel opgelost. Goede service, erg tevreden!

Perfect. Altijd in orde en snelle levering.

Kan niet beter

Zoals altijd uitstekend

Al jaren bestel ik bij zwoofs, heldere site, scherpe prijs en daags na bestelling bezorgd. Top

Perfect.

Goede site.en snel geleverd.

Super snelle verzending en altijd goede spullen

top!

top!

Helemaal top

Communicatie, bestelproces en levering, alles netjes en goed!

Altijd uitstekend geregeld

Duidelijke website met veel keuze. De prijzen zijn laag in vergelijking met andere webshops. De levertijden zijn heel kort

Leveringen altijd op tijd

Bestellingen en leveringen altijd kloppend.

Levering en bestelwijze

Online makkelijk te bestellen. Levering komt overeen op de door Zwoofs aangegeven verwachte levertijd.

Ik bestel alltijd mijn e- liquids dag of 2 voor deze van mij zijn op. Zwoofs is de enige welke heeft deze lekkerste in mijn meening en pakket is volgonede dag al binnen dus zeker een aanrader.

Zoals altijd keigoed!

Het is zo fijn om bij Zwoofs.nl te bestellen. Zoveel voorraad en altijd voorraad. Ik bestel het en de volgende dag in huis gewoon in de brievenbus voor hetgeen wat ik bestel. Natuurlijk wel optijd bestellen op de dag, maar dat is logisch. Ook geen verzendkosten wat dit bedrijf uniek maakt. M.a.w. ze zijn er voor de klant. Groot worden door klein te blijven. Top en bedankt daarvoor.

het is wel zo dat verzending de laatste maanden nooit optijd is komt misschien door postnl meestal 1/2 dagen later dan mail of postnl app aangeeft terwijl andere post wel binnen komt ik heb altijd brievenbus pakket

Bestel nu weer vor het eerst omdat de winkel in Spijkenisse gesloten is

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam