HelemAl top

Perfecte klantenservice

Ook zeer snel verzonden, top bedrijf!

Prima producten en snelle levering.

Bestelling volgende dag netjes ontvangen. Producten zijn van goede kwaliteit en netjes verpakt.

Niet blij met de service.

Niet blij met de service. Garantie zou vlekkeloos moeten verlopen en op de klant vertrouwen. Wil niet een paar dagen zonder vape zitten en verzendkosten zelf betalen/moeite doen voor mijn garantie maar zou juist andersom moeten niet? Daarbij een ticket aanmaken is niet fijn via Zwoofs. Ik reageerde op de e-mail maar kreeg geen reacties, pas als ik een nieuwe ticket aanmaakte. Er werd niet meegeleefd met mijn situatie ivm de garantie en niet kunnen vapen waardoor ik 2 ecigs moet gaan missen omdat ze willen dat ik het opstuur en kan ik niet dampen op die manier. Er werd dus niet meegeleefd dat ik dan zonder vape kwam te zitten in die paar dagen aangezien ik daar geen antwoord op kreeg. Beide batterijen laden niet vlekkeloos op. Jaren klant geweest, maar wil hier niet meer een bestelling plaatsen. Tweede keer dat mijn ecig het begeeft andere was al na 4 maanden kapot via Zwoofs die garantie was niet meer geldig omdat ze 3 maanden Max garantie geven. Uiteindelijk 2 andere vapes besteld elders en de bestelling is verstuurd zag ik. Hopelijk voldoen zei wel aan mijn wensen in de toekomst! Dus ik raad Zwoofs helaas af.

Snel

Snelle levering en altijd juist

Veel keus en snelle levering!

Perfect, goede servocr

Helpen je erg goed ,ook via Whatsapp. Top.

Erg fijn dat ik alles kan bestellen voor mijn man wordt de volgende dag keurig bezorgd nog nooit pro

Eerst moest ik voor mijn man steeds naar de winkel om zijn rookspullen te halen nu via het internet gaat zo veel vlugger en wordt de volgende dag al bezorgd

werkt voor wat je zoekt

Voor hoever ze dat kunnen is de site overzichtelijk (gebrek aan afbeeldingen is toch lastig haha) en het was er de volgende dag, in de brievenbus.

Degelijk en Betrouwbaar sinds vele jaren

Ik bestel hier sinds 2015 en altijd perfect geleverd.

Altijd goed en snel bezorgd, nog nooit iets verkeerds ontvangen

Zoals bovenstaand, nog nooit een verkeerd product ontvangen en altijd snel geleverd en nooit een kapotte verpakking.

Altijd top

Zoals altijd top. Bestellen en 8 van de 10x de volgende dag in huis.

Zeer goede service

Snelle en zeer goede service !!

Vanaf het moment van bestellen goed geinformeerd, gelijk de volgende dag binnen. Helemaal goed.

Betrouwbaar en supersnelle levering

Betrouwbaar en supersnelle levering

Alles loopt perfect naar wens

Geen minimale besteding voor gratis verzending Na het plaatsen van bestelling gaan ze er meteen mee aan de slag Wordt geleverd in perfecte verpakking Geen op of aanmerkingen

zeer goed en snel

goede prijs en snelle levering

Betrouwbaar en snelle levering

punktueel

zoals gewoonlijk punktueel

Eerste besteld bij zwoofs. Bestelling kwam snel. Er zat 1 defecte vape bij. Gemaild naar huis en de dag erna lag er een nieuwe in de brievenbus. Top afgehandeld , wat een service

Altijd snelle verzending!

Altijd snelle verzending en goede prijzen.

Is goed Ben zeer tevreden

Prima geholpen. En snel geleverd.

Nette levering

Voor 18:00 besteld de volgende dag geleverd vlieger gaat niet op Meerdere bestellingen geplaatst zowel voor als na 18:00 uur levertijd van 2 dagen. Contact via chat blijft keurig !

Bestellen gaat makkelijk, Wordt altijd op tijd geverd. En ook de afhaal is goed te bereiken met vriendelijke medewerkers

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam