super snel

Super snel en correct afgehandeld

In het verleden heb ik wel eens spullen besteld bij Zwoofs , ben altijd tevreden geweest ,ikzelf rook en damp niet meer , nu voor mijn vrouw besteld en ook weer tevreden .

Goed geholpen, snelle levering.

Goede geholpen, snelle levering.

Prima en snel!

Snelle en correcte levering, daar hou ik van.

Super snel

Bij bestelling wordt er supersnel geleverd en altijd mijn producten op voorraad

Top producten.

Snelle levering.

telefonisch zeer goed geholpen

netjes en beleefd

Hele goede service snelle reactie op vragen en zeer vriendelijk

Zeer snelle levering...alles goed ontvangen

zeer tevreden

veel keus, snelle verzending , koop hier graag mijn spullen voor de e-sigaret

Snelle verzending en geen verzendkosten

De volgende dag in huis en ook voor een kleine order geen verzendkosten. Voor mij als af en toe vaper een reden om terug te komen en hier weer te bestellen :)

Heel tevreden.

Goede snelle levering. Top.

Geqeldig

Snel en compleet. Geleverd binnen 24 uur.

Great service

Every time I order the same thing happens. I receive the package next day as promised

Voor het eerst online producten besteld en ik ben tevreden over de snelle levering en omschrijving van producten gezien afbeeldingen niet getoond mogen worden.

Snelle levering..... Jammer dat de shop in Spijkenisse weg is....

Bestelling laat geleverd

Ik had op een donderdag besteld en pas zaterdag mijn bestelling binnen. Ik weet dat het ligt aan PostNL maar vind dat jullie dan een passende oplossing kunnen bieden, bijv. Een andere bezorgdienst inschakelen. (Dhl, dpd) Voor de rest was alles netjes geleverd en zou ik wel opnieuw bestellen bij jullie.

top

snel en mooie site

Groot aanbod, snelle levering

Groot aanbod, snelle levering

Goed zoals altijd!

Heb ns n keer die disposables geprobeerd, maar top!

Altijd prima

Netjes optijd en hoe verpakt!

Zeer goed verpakt ik heb en problemen met post nl hebben ze goed op gelost.

Beste service/medewerkers

Als je dan nog vlak voor 18:00 uur online kan chatten met een medewerker, dat is toch super service? Ik was even zoekende naar de juiste combi MOD en clearomizer/coils en omdat er best veel keuze is en ik maar half verstand van alles heb, had ik een chatvraag uitgezet. Binnen een minuut al een reactie! Ben echt super goed geholpen en erg blij met mijn nieuwe MOD! Levering zoals gewoonlijk de volgende dag (dus ook na 18:00 uur verzonden), keurig, efficiƫnt verpakt, alleen maar pluspunten voor Zwoofs! :-D

Altijd top

Altijd op tijd, nooit problemen gehad in al die jaren (5)

Flesjes niet te openen

Ik krijg de eliquid flesjes bij jullie reeds besteld niet open. Ik heb ze door moeten snijden en in een leeg naaldflesje moeten overgieten

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam