Snelle verzending

Heb een vape gekocht voor mn vriend zn verjaardag, en atm zit die vape nog in de verpakking. Verzending gaat wel lekker vlot!

Super service ben echt blij met jullie , als ik wat bestel is het er de volgende dag .

Efficient…as usual

Nothing to add: perfect and quick delivery

Fijne webshop!

Hele fijne webshop!!

Perfect en een snelle levering

Goede snelle service

Goede snelle service

Toppie.

Ben heel erg tevreden, vandaag besteld en zeker morgen in huis!

Super goede service goede kwaliteit

Dik tevreden met de justfog 16 pro En de e liquids

Past gewoon door de brievenbus

Snel , goed betrouwbaar

Bij Zwoofs is het duidelijk , snel , goedkoop en betrouwbaar. Het is een duidelijke website , die een snelle reactie / hulp bieden .

altijd op tijd

goed en snel op tijd goedprijs

Snelle levering super service

Snelle levering, zeer tevreden

Deze bestelling was slecht!

Ik bestel altijd bij jullie nooit geen problemen altijd is de bestelling de andere dag binnen Nu was dat niet daarom had ik jullie gemaild Uiteindelijk 2 dagen later komt het pakketje binnen door de brievenbus Maar wel opengemaakt en er 4 doosjes minder in zaten Ik was hierdoor heel verbaast heb dit de andere dag aan de postbode gevraagd hoe dit kon Die vertelde dat dit waarschijnlijk bij het sorteren was gebeurd Ik was hier best wel boos om het is toch best wel wat geld Ik durfde daarom niet meer opnieuw bij jullie te bestellen en ben naar een andere website gegaan maar die hebben helaas niet de two mints liquid die ik altijd bij jullie bestel Iedere maand trouw Nogmaals deze bestelling is gewoon slecht gegaan kwam later binnen en opengemaakt waar jullie niks aan kunnen doen maar toch is het niet fijn en daarom deze waardering omtrent deze bestelling normaal zou ík jullie alle sterren hebben gegeven want was de service altijd goed Vriendelijke groet

Geweldig én snel geregeld

Zoals altijd goed en snel geregeld gratis geleverd

Zoals altijd supersnel geleverd

Bestel hier al jaren, raad het altijd iedereen aan om hier te bestellen, snel in huis en goed spul en makkelijke webshop.

Nog nooit een slechte ervaring meegemaakt

Gewoon top!!!

Snel en correct geleverd toppie

Topwinkel

top

al meer dan 100 keer besteld en nog nooit een probleem geweest. de klantenservice is vriendelijk en deskundig

Top en snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Zie titel.

Cairostraat 64