Prima en snel

Snelle levering. Ook een enkel flesje kan kosteloos verzonden worden.

Fijn dat er genoeg keuze is

Ik moet zeggen zolang ik bij jullie bestel. Is het 3 keer voorgekomen dat ik jullie heb moeten zeggen dat het pakketje er nog niet is. Maar hebben jullie wel meteen mijn order nogmaals verstuurd. Dat vind ik nou klantvriendelijk.

Makkelijk te bestellen

Snelle levering door brievenbus

Altijd supersnelle levering

Altijd alles op voorraad, de prijzen zijn echt laag in vergelijking met andere websites. En het wordt echt heel snel geleverd!

Op tijd

Makkelijk bestellen en op tijd binnen. Goed verpakt. Dankjewel

Verschillende keren besteld bij Zwoofs, altijd op tijd bezorgd

Eerste vaper via Zwoofs aangekocht JustFog prima bevallen ook accessoires en worden op tijd geleverd en zijn van goede kwaliteit

Super top alweer!!!

Bestel al bijna 2 jaar al wat producten bij zwoofs en ben er echt super erg blij ermee! Altijd super snel verzonden en bezorgd. Laatst had ik iets nodig en had het echt je gelooft het niet gewoon binnen 24u al binnen… en via whatsapp ook altijd snelle reactie en altijd snel geholpen !! En de eliquids zo super goed en super lekker

Klinkt goed mar ik heb niets

Er staat : Is de bestelling voor 18:00 geplaatst, dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Maandag om 17.00 besteld, het is nu zaterdag 11.00 en ik heb nog steeds niets ontvangen maar ik kan er pas 5 werkdagen na aankoop naar vragen op de een of andere rare reden.

Goed product prima levering

Goede service en artikelen snel ontvangen

Snelle levering. Netjes verpakt

Toppertje

Super snel

Kwaliteit, betrouwbare afhandeling.

Bestellen,correcte en duidelijke info waarna snelle bezorging top!!

Altijd een betrouwbare winkel snelle levering

Snelle, goed verpakte levering

Goede service achteraf

Mijn Smok RPM 40 begaf het na een paar maanden. Na retourzending bleek deze niet meer te repareren en kreeg ik binnen een dag een nieuwe toegezonden. Perfecte service!

Zoals altijd snel en goed

Geregeld bestel ik produkten bij Zwoofs. Altiijd wordt het snel en goed geleverd. Gewoonlijk de volgende dag, met de post. Gaat gewoon in de brievenbus en wordt gratis geleverd.

Bestelling was correct en op tijd.

Bestelling was correct en op tijd.

uitgebreid assortiment

goede services

Alles was keurig geregeld en verpakt

Het wordt snel verstuurd,helemaal in orde verpakt. Het enige minpuntje is dat het assortiment zo groot is dat je door de bomen het bos af en toe niet ziet om een keuze te maken. Jammer dat de plaatjes niet vertoond mogen worden. Voor de rest een hele fijne service!

100% tevreden beteslen en levering

100% tevreden