Aardig, beleefd, goede service!

Mdw weet meteen waar het over gaat. Geeft een duidelijk antwoord. Is vriendelijk en kundig. Telefoon wordt snel opgepakt in tegenstell tot vele andere bedrijven tegenwoordig.

Altijd goed

Altijd goed

Wat ik echt top is, is dat er duidelijk aangegeven wordt of het met een brievenbuspakket kan worden verstuurd en je dus niet thuis hoeft te blijven. Zeer snelle verzending.

Perfect!

Zoals altijd, een zeer snelle levering en goede producten, Bedankt daarvoor.

Zo hoort het

Eenvoudig te bestellen en snelle levering. Jammer dat er geen afbeeldingen geplaatst mogen worden maar daar kan Zwoofs niets aan doen.

Ik blijf maar terug komen !

Erg fijn web winkel achter af betaling werk erg goed en snelle levering !

Gewoon prima!

Bestellen gaat gemakkelijk, normale prijzen en zeer snelle levering zonder verzendkosten! Kortom; gewoon prima dus.

Als altijd prima.

Nu al diverse bestellingen gedaan en altijd snel en correct. Wat ik heel fijn vind is dat je (Als de bestelling niet te groot is) voor een brievenbuspakketje kan kiezen en dus niet thuis hoeft te zijn voor een koerier.

Zeer goede ervaring.

Groot assortiment en een snelle levering! Super !

Goeie site met veel keuzes, mooi verpakt en leverd snel. Ik raad iedereen het aan . Wat wel leuk zal zijn één keer in de tijd een kortingsacties doen. Voor mensen die veel inslaan. Mvg ...

Zoals altijd perfect

Mijn e-sigaret was binnen 3 maanden kapot gegaan. De klantenservice heeft me goed geholpen en na wat tips die geen gewenst resultaat gaven de e-sigaret vervangen. Daarnaast zijn ze ook altijd snel.

perfect

snel verzonden en ontvangen

uitstekend

Gewoon uitstekend

Gewoon goed!

Goede en snelle service !!!

Goede service en als je een vraag hebt, wordt je snel vakkundig en vriendelijk geholpen.

Goede en snelle service.Goed bereikbaar en vriendelijk medewerker(s).

zoals altijd, op tijd, juiste artikel geweldig

zie boven

Duidelijke site snelle levering

Ik bestel hier graag mijn spullen. Doordat deze snel worden geleverd

zeer fijn bedrijf

was perfect

de eeste ervaring was perfect en het contact ook , maar een na bestelling duurt te lang .misschien door de post .

Ontzettend vriendelijke klantenservice, goed advies ontvangen en snelle levering

Snel en goedkoop

In de middag besteld de volgende dag in huis zonder verzendkosten

prima snelle sevice.

ga zo door.