Slechte service

Niet tevreden met service en kwaliteit van het geleverde product.

Geweldig !

Snel, kosteloos, en uitgebreide webshop

tegenvallers met bezorging van bestellingen

De laatste keren dat ik bij jullie heb besteld duurt het ontzettend lang voordat de bestellingen binnen zijn. Terwijl er toch echt staat bezorging "morgen of overmorgen" vervolgens zit er een week tussen. Als jullie bezorgdiensten de leveringen niet meer aankunnen dan mag dat best verandert worden op jullie bestelsite.

Goede service, tevreden.

Super snelle levering en goed product

Ik ben niet thuis in de e-sigaretten. Dus had ik ze gebeld. Heb uitgelegd wat ik nodig heb. Ze hebben een aantal keuzes naar me gemaild. Heb er een besteld en die was binnen een dag in huis. Ze zijn super behulpzaam.

Snel een antwoord en bezorgd.

super

snelle leverig

Uitstekend klantenservice

Prima plek, enkele manden geleden naar toe gegaan om mijzelf te laten informeren over een simpele pod systeem. Caliburn G2 aangeraden, zeer tevreden mee. Van de week nieuwe pods, coils en e-liquid online besteld, volgende dag thuis, maar toen bleek ik dat ik de verkeerde pods had besteld, had de verpakking niet geopend. Volgende dag naar de winkel gegaan en zij hebben gelijk omgeruild zonder issues, minuut later winkel uitgeloogd met juiste pods. Top service.

Snel geleverd.

Zoals het beschreven was is het ook zo opgestuurd..

Duidelijke website en snelle levering

Ik had alles makkelijk gevonden en mijn bestelling was de volgende dag al in huis.

Altijd snel en zorgvuldig

Ene dag besteld, volgende dag in huis. Verkeerde besteld, geen zorgen. Zwoofs regelt dat. .

Het was prima

Vond de winkel ook altijd heel fijn maar nu het online is ook heel goed.

geweldige FIRMA

super op tijd vandaag besteld morgen in huis geen klagen over !

Topshop.Goede service

Altijd mijn vloeistoffen op voorraad en een snelle levering!

Top geholpen

Eenmaal thuis na een e smoker bij hun gekocht te hebben bleek deze defect. E smoker voor onderzoek naar Zwoofs gestuurd en binnen een dag had ik een nieuwe.

Beste plekje waar ik ga altijd bij jullie halen

Goeie online shop

Heel erg tevreden

Goede service en snelle levering

Bestellen is eenvoudig en de verzending en bezorging altijd op tijd

Als de winkel dicht is dan bestel ik altij en wordt het thuis bezorgd. Gaat altijd goed. Alleen jammer dat je nu niet in de winkel naar nieuwe e-smokers kan kijken.

alles ok zoals gewoonlijk

alles prima geregeld

Top ervaring Snelle levering en alles op voorraad

goede kwaliteit

ben al vele jaren bij jullie site altijd goede kwaliteit en snel bezorgd

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam