Goed!

Goed, snelle service. Dat het pakket wat langer op zich liet wachten, kwam door de drukte bij Post NL…:

Goed verzorgt altijd

Bestel altijd mijn liquids bij Zwoofs. Altijd in orde en snelle levering. Laatste keer ging het bij de post fout (bestelling bleef "hangen") en ik werd netjes door Zwoofs gebeld en kreeg mijn bestelling opnieuw toegestuurd! Top service!

Prima webshop met aantrekkelijke prijzen

Reeds jaar en dag klant bij Zwoofs. Een aanrader, ondanks de beperkingen die door onze overheid telkens opgelegd worden.

Mijn pakket was niet aangekomen op post.nl afhaalpunt. Na razendsnelle actie en goede communicatie van Zwoofsmedewerker alsnog geleverd. Klasse!

Betrouwbaar

Bestelling snel en correct geleverd. Beetje jammer(understatement)van de 1 juli regeling door onze o zo betrouwbare overheid.

Ik bestel hier altijd. Voor 18.00u besteld op een werkdag, de volgende dag in huis. Het is een brievenbuspakket, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Altijd netjes ingepakt.

super

altijd goede service ook al je belt altijd oplossingen vinden

Altijd top en super snel

Uit gebreid assortiment

Betrouwbaar

top

overzichtelijke site veel keuze en snelle levering

zeer snel

goed verpakt, prima communicatie inzake levering

Zoals altijd keurig op tijd geleverd, zeer betrouwbaar

Matig

Zwoofs had snelle levering. Ik had 12 liquids besteld van merken en smaken die ik al eerder had. Alles smaakte alleen een beetje verrot. Het kon niet aan mijn vape liggen. Dus dit vind ik wel erg jammer

Een prima ervaring

Goede en duidelijke site. Snelle en probleemloze bezorging.

Snelle levering goede producten

Snelle levering goede producten

zeer snelle service altijd en gratis bezorgd.jammer dat er straks geen smaakjes meer verkocht mogen worden.de e.sigaret voorkomt longkanker daarom word het niet verboden mcdonalds niet .

Een bedrijf dat z'n belofte waarmaakt.

Ik ontving mijn bestelling in 1 werkdag. Helemaal top.

Prima, kunnen veel webshops nog wat van leren.

Snel en goed, goed verpakt. Ga zo door.

Goede prijs, goede spullen maar altijd te laat.

Volgende dag in huis? Meestal Volgende week.... beetje jammer.

7 dagen op bestelling gewacht

...

Number one in delivery

I’m really satisfied with Zwoofs. Good quality, super fast delivery makes it different than others!

Beste online winkel voor elektrische dampen

Ik krijg altijd goede service bij Zwoofs Online Hun staan altijd klaar voor mij. Mvg Johanna van Uijtregt

Cairostraat 64

3047 BC Rotterdam