Pluspunten

goede side voor ontwerp van naambortjes ,veel keus snelle levering , en snelle reactie van email. degelijk materiaal,en netjes afgewerkt. zeker aan te bevelen bij andere.

blijven zoals je bent

Pluspunten

Zeer snelle levering. Mooie uitvoering, kortom tevreden.

Pluspunten

Snelle levering,communiceren over de stappen, resultaat is mooi/goed (zoals ontworpen)

Pluspunten

Zeer snelle respons op vraag gehad. Denken mee met de klant. Snelle levering van het product.

Pluspunten

Mooie en snelle levering!

Geen!

Pluspunten

Vandaag hebben wij ons naambordje in ontvangst mogen nemen. 2 jaar geleden hadden wij ook een naambordje bij jullie laten maken en die was nog steeds van de zelfde mooie kwaliteit als dat hij 2 jaar geleden was. Ik ben er van overtuigd dat ook deze nog jaren zo mooi zal zijn als dat hij nu is. Een mooie eyecatcher bij de voordeur.

Pluspunten

Zeer gewaardeerd Team naambordjes.nl!! Dit is nou een product waar ik helemaal blij van word! Hoewel ik aanvankelijk enige moeite had met het ontwerpen via de site (kende natuurlijk het programma niet) blijkt het product exact te zijn zoals ik het zag ontstaan op mijn scherm. Voeg daarbij het slim ontworpen, duidelijk uitgelegde en compleet en zeer snel geleverde bevestigingssysteem en je voorgevel is opeens meer waard.Knipogende emoticon Ik ben enthousiast, tevreden en gelukkig. Hartelijk dank en vriendelijke groeten, Kees van Wijk

Pluspunten

Mooie naambordjes voor een leuke prijs! Wij zijn er super blij mee! Bedankt!

Geen!

Pluspunten

Snelle levering! Hele goede service (het geleverde bordje week af van mijn ontwerp, gelijk contact opgenomen en heb nu binnen 2 dagen een nieuw bordje gekregen die precies voldoet aan hoe ik hem wilde hebben) Klantvriendelijk

Ga zo door met de goede service!

Pluspunten

- Makkelijk te ontwerpen - Snel geleverd - Het echte bordje komt precies overeen met het ontwerp

Pluspunten

Supersnelle levering. Makkelijk zelf ontwerpen.

Geen

Pluspunten

De naambordjes zijn gemakkelijk zelf naar wens aan te passen , super snelle levering, na fout kregen we na een paar dagen al meteen een nieuw naambordje geleverd.

Pluspunten

Binnen een paar dagen een mooi naambordje als cadeau voor mijn zus ontvangen. Ik ben heel blij met het resultaat en de snelle service van naambordjes.nl. Absoluut een aanrader!

Pluspunten

Snelle levering en prachtig naambordje

Pluspunten

* Overzichtelijke website * Duidelijke prijzen * Snelle levering * Super resultaat * Bevestigingsmaterialen erbij geleverd

Pluspunten

Snelle levering Met toebehoren voor naambordjes

Kan er geen bedenken

Pluspunten

Het naambordje is precies zoals ik het getekend heb online en de levering was uiterst snel! (Vrijdag kreeg ik bericht dat het naambordjes verzonden was en een dag later werd het geleverd! Beyond our expectations!) Hier bestel ik zeker weer!! Thanks again! Sandi

Pluspunten

Ik Ben er zeer tevreden over en ik ben er erg blij mee met mijn naambordje Helemaal Toppie !!!!!

heb ik niet ga vooral zo door jullie doen het Helemaal Toppie !!!!!

Pluspunten

Precies dat besteld en ontworpen was en snel geleverd.

Ga zo door.

Pluspunten

Via naambordjes.nl een eigen ontwerp gemaakt en op een rvs-look bordje laten afdrukken.Hele correcte en snelle afhandeling en precies gemaakt zoals aangegeven bij bestelling.Super....

Pluspunten

Snelle service, nette afwerking, incl. bijgeleverde schroefjes voor montage.

Pluspunten

Via naambordjes.nl een eigen ontwerp gemaakt en op een rvs-look bordje laten afdrukken. Binnen 24uur had ik het bordje in mijn bezit.....razendsnel. Het bleek dat ik zelf een fout had gemaakt in het ontwerp waardoor de tekst scheef was afgedrukt.... Naambordjes.nl heeft dit geheel kosteloos hersteld en mij een nieuw bordje toegestuurd. Wederom razendsnel. Kortom een Toppertje !!

Mogelijkheid om het eigen ontwerp op ware grootte te laten zien op de site zodat foutjes, zoals ik heb gemaakt, duidelijk zichtbaar zijn en voorkomen kunnen worden.

Pluspunten

Zeer tevreden over ons naambordje. Precies gemaakt zoals ik had aangegeven en nog super snel in huis ook! Top!

Pluspunten

Zeer tevreden met het resultaat(naambordje van wit aluminium). Het ontwerp was precies zoals deze op de computer werd weergegeven. Super snelle levering en top service voor een hele mooie prijs. Een echte aanrader!

Geen verbeterpunten

Dorpstraat 95