Pluspunten

Super snelle levering. Product was in eerste instantie niet helemaal naar wens. Na telefonisch contact daarover werd het bordje direct opnieuw in productie genomen. Twee dagen later had ik het juiste ontwerp al binnen! Super aardige mevrouw (Daniëlle) bij de klantenservice en mooi resultaat!

Lettertype French canon klopt niet helemaal met het ontwerp zoals je dat op de pc te zien krijgt

Pluspunten

Zeer tevreden! Nadat er een kleine aanpassing gedaan moest worden werd dit direct serieus genomen en aangepakt. Nog de volgende dag had ik, kosteloos, een nieuw naarbordje in huis. Top! Zo zie je het niet vaak meer!

Pluspunten

Snelle survice, Goeie kwaliteit, Leuk bedrag

Het ontwerpen ging lastig. Het internet versprong telkens, zodat je voorzichtig moest zijn met je handelen.

Pluspunten

Mijn ervaring met Naambordjes.nl is uitstekend! Nadat wij een naambordje hadden ontworpen, hadden we deze de volgende dag direct in huis. Bij ontvangst bleek dat het door ons aangeleverde niet zo had uitgepakt als gehoopt. Na contact met Naambordjes.nl via email, is het ontwerp aangepast en ontvingen we na twee werkdagen kosteloos een herdruk. Kortom: hele goede service, snelle levertijd en een mooi product!

In ons geval had het geholpen als we op voorhand een afbeelding hadden kunnen zien van ons uiteindelijke ontwerp. Wellicht is dit nog optie?

Pluspunten

Afmeting was niet beschikbaar, voor dezelfde prijs een andere afmeting gekregen. Goede service, naambordje ziet er mooi uit en snelle levering!

Pluspunten

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, ziet er prima uit !

Pluspunten

snelle levering, perfect uitgevoerd, zelfs met ingewikkelde buitenlandse met een u met umlautm, en een v met een dakje. Prima! Ook de terugkoppeling per mail was zeer goed!

Pluspunten

Hele goede service. Bij fout in de opdruk meteen een nieuw exemplaar ontvangen zonder problemen. Heel mooi resultaat!

Pluspunten

Snelle levering precieze uitvoering geen enkele aanmerking

hier valt niks aan te verbeteren

Pluspunten

Snelle service! Heb je een vraag of opmerking, het wordt zeer snel en vakkundig afgehandeld. Ik raad Naambordjes.nl zeker aan!

Pluspunten

Veel keuze om ideeen op te doen en vervolgens makkelijk zelf te ontwerpen Prima prijs Bevestigingsmateriaal wordt bijgeleverd Snelle levering Mooie uitvoering van het uiteindelijke product

Pluspunten

- Goede communicatie- klanteservice - Product geleverd zoals beschreven - Snelle levering

Pluspunten

Snelle levering, het bordje ziet er erg mooi uit. Helemaal zoals verwacht. Gemakkelijk te monteren, alle montagespullen worden er keurig bijgeleverd.

Pluspunten

Goedendag afgelopen dagen een nieuw Naambordje besteld en met goed overleg en met onze HOND er bij op en voorbeelden zijn we er in geslaagd Super Bedankt Fam Hamer uit Apeldoorn

Pluspunten

Snelheid en duidelijkheid

De mail klopte niet maar wat jullie binnen hadden gehad wel. Dat was beetje raar maar alles is goed gekomen

Pluspunten

Super snelle service tegen een concurrerende prijs.

De bevestigings mail presenteerde een A met een trema er op als vreemde tekens. Dit genereerde wat onrust, echter één telefoontje gaf duidelijkheid.

Pluspunten

Makkelijk te maken/ontwerpen, hetgeen wat je besteld komt precies overeen. We zijn superblij met ons nieuwe naambord!

Geen

Pluspunten

Snelle en goede service! Mooi resultaat!

Nvt

Pluspunten

- Zeer snelle levering. - Goed betaalbaar. - Kleuren precies zoals ontworpen (ontworpen op gekalibreerd beeldscherm) Vaak zie je dan toch nog wat printverschil, maar nu niet!! - Zeer compleet geleverd. Met schroeven, pluggen en tape.

- Ontwerpen op de computer ging wat lastig. Letters versprongen af en toe en het was wat stoeien om het precies zo te krijgen als ik wilde. - Ik zou graag startafstanden kunnen invoeren van tekst, zodat alle tekst precies op de zelfde hoogte begint. Je moet dit nu op het oog doen.

Pluspunten

Super service en erg klantvriendelijk. De kleur van het naambordje kwam niet overeen met de oorspronkelijk bestelde kleur. In korte tijd alles zeer professioneel opgelost! Ben er hartstikke blij mee, bedankt!

Het is moeilijk om als klant via de website alles

Pluspunten

Snelle levering, scherpe prijs en precies als ontworpen!

De tekst bij bevestiging is ietswat verwarrend

Pluspunten

Ik heb een leistenen bordje besteld voor het graf van mijn zoon. Zij hebben me ontzettend goed geholpen om een voorbeeld te maken want dat lukte mij op de eoa manier niet via de site. Elke keer weer werd mijn mail beantwoord. Ik wilde het naambordje heel graag voor het weekend ontvangen en dat is gelukt. Via de mail werd mij verteld wanneer het verzonden was gelijk met het track en trace nummer. Naambordje in goede staat ontvangen, prima verpakt. Kortom: alles goed!

Geen.

Pluspunten

Keurig uitgevoerd.Snelle levering. Perfect.

Pluspunten

Dag Danielle Hartelijk dank voor de snelle levering van het naambordje. Het is precies zoals wij het wilden hebben. Fijn dat je even meegedacht hebt bij het ontwerp. Jullie hebben echt oog voor details. Wij zijn er heel gelukkig mee. Het resultaat is FANTASTISCH.

Pluspunten

uitstekende website, veel mogelijkheden om zelf je naambord te ontwerpen

geen

Dorpstraat 95