Pluspunten

Prima overzichtelijke website Geeft een zeer natuurlijk voorbeeld van het naambordje dat je ontvangt. Snelle levering, compleet met bevestiging materiaal Zijn echt op zoek naar contact met de klant

afdek dopjes (voor op de schroeven) wijken licht af van kleur

Pluspunten

Snelle levering, perfect naambordje. Zelfs de schroeven zaten er bij.

Ga zo door.

Pluspunten

Prima prijs, snelle levering en natuurlijk een mooi bordje!

Pluspunten

Mooi eindresultaat en een snelle levering. Ons naambordje ziet er super mooi uit, top!

Voor mijn bestelling heb ik geen verbeterpunten, het is naar wens gegaan.

Pluspunten

Goede service, snelheid en kwaliteit. Duidelijke website met veel mogelijkheden en voorbeelden. Door de mogelijkheden kun je alles aan je eigen wensen aanpassen en is vooraf heel goed zichtbaar hoe het gaat worden.

Pluspunten

Prettig contact via e-mail. Naambordje ziet er erg mooi uit. Goed aangegeven dat logo in andere kwaliteit aangeleverd moest worden, na vertraagde aanlevering van het logo door ons een hele snelle levering door Naambordjes.nl.

Er mag sneller contact worden opgenomen als verstrekte gegevens voor op het naambordje niet van voldoende kwaliteit blijken te zijn, maar dit is uiteindelijk heel netjes en goed opgelost!

Pluspunten

Zeer gebruiksvriendelijk ontwerpprogramma, een snelle reaktie op vragen, snelle levering, prachtig produkt.

Voordat je de bestelling definitief maakt, het gepersonaliseerde produkt in beeld brengen.

Pluspunten

Snelle levering, netjes verpakt, compleet met alle benodigde materialen. Prima verzorgd. Ziet er prima uit!

Geen

Pluspunten

Veel keuze, snelle en correcte levering. Prachtige uitvoering!

De bevestiging is een precies werkje. Kleine omschrijving was fijn geweest. Maar dat is geen minpuntje!

Pluspunten

Snelle reacties als er volgens het team geen mooi resultaat uit je eigen ontwerp komt. Goede afhandeling ook als er iets fout gaat door de klant.

grotere ontwerp vensters voor je eigen Naamplaat

Pluspunten

Snel en goed en tevreden.

De bevestiging op de kleefstrips is een beetje een probleem, want het moet wel in een keer goed. Bij ons wel goed gelukt in één keer.

Pluspunten

De uitvoering van het naambordje is ronduit mooi te noemen. Mooie diepe kleur, letters helder en recht ingegraveerd. Stevige bevestigingsset voor op de muur. Snelle levering.

Het bordje wordt met zeer stevige kleefstrips vastgezet op de ondergrond - een plaatje dat met schroeven aan de muur wordt gemaakt. Het moet wel in één keer recht op zijn plek worden geplakt. Bij mij ging dat maar nèt goed. Kan me voorstellen dat er een kleine instructie bij wordt geleverd. En vraag mij af op welke termijn die strips vervangen moeten worden.

Pluspunten

Was binnen 2 dagen al in huis! Was iets fout gegaan maar de after sales is keurig behandeld en opgelost! Vind nog moeilijk om via internet te bestellen doe ik nog niet veel. Maar vind echt een mooi product en super fijn en betrouwbaar bedrijf. Volgende keer doe ik het gewoon weer bij dit bedrijf. Helemaal top!!!

Eventueel bevestiging op de mail hoe jullie het product maken en eruit komt te zien. Soort orderbevestiging.

Pluspunten

Zeer tevreden klant.Zondagavond besteld en nu hangt het al.

Ik zou er geen weten.

Pluspunten

Snelle service en een super eind resultaat!!

Misschien op de site vermelden dat als je een hotmail account gebruikt dat de mailtjes van naambordjes.nl in je ongewenste inbox terecht kunnen komen.

Pluspunten

Zeer behulpzaam en snelle levering. En mooi resultaat, wij zijn er erg blij mee

Alles prima, geen opmerkingen

Pluspunten

Erg mooie en kwaliteit producten met een Super snelle bezorging. Mijn dochter is erg blij met haar naambord het is ook echt heel mooi geworden en de levering was maar 1 dag waarvoor onze hartelijke dank Een betrouwbaar bedrijf met een super service ik kan het iedereen aanbevelen

Pluspunten

Makkelijk te maken, snel geleverd!

mogelijkheid tot het bekijken van het gemaakte naambordje, is nu niet duidelijk

Pluspunten

prima site, klantvriendelijk, snelle levering

Pluspunten

Prettig contact; snelle reactie op mails en hele snelle levering. En een mooi bord compleet met bevestigingsmaterialen. Helemaal goed!

heb ik niet

Pluspunten

Zeer snelle service, goede aflevering en kwaliteit van product is uitstekend.

Pluspunten

Foutje snel herstelt. Naambordje prima.

Naam,bordje nog steeds niet ontvangen

Pluspunten

prettig contact. Denken goed mee mooi naambord en goede bevestigingskeuze

Het vormgevingsprogramma kan eenvoudiger Heb het een aantal keren opnieuw moeten doen

Pluspunten

Levering snel makkelijk om bordje te maken kortom toppie!

Dorpstraat 95

5595 CG Le Leende