Pluspunten

Mijn bordje was verkeerd gedrukt, direct gebeld en een dag later had ik een nieuw naambordje in huis. Dat noem ik nou goede service!

Pluspunten

Prima site, makkelijk om je eigen naambordje te maken. Snelle levering. Dus ik ben heel tevreden!

Pluspunten

Goed verzorgd, snel en precies volgens afspraak! Wij zijn heel tevreden met het resultaat.

Geen!

Pluspunten

Het bestellen van het naambordje en dan ook het maken van het design was kinderlijk eenvoudig. De levering was snel en de verpakking was compact maar goed en kon daarom gewoon door de brievenbus.

Ik kreeg geen bevestiging over de mail nadat ik de bestelling had afgerond. Dat zou nog wel fijn zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering/ keurige gebruiksaanwijzing/ zeer stevige bevestiging

geen verbeterpunten/ alles naar volle tevredenheid

Pluspunten

Snelle levering goed product

?

Pluspunten

Er werd een prachtig naambordje geleverd! Contact met de klantenservice: zeer vriendelijk en hulpvaardig!

Pluspunten

leuke originele naambordjes! snelle levering.

groter plaatjes op site. en alle plaatjes op site. Nu kun je in 1 oogopslag niet alles even goed bekijken, maar moet je ze 1 voor 1 aanklikken om het plaatje goed te kunnen zien (en dan nog is het niet altijd even duidelijk). als je ze hebt aangeklikt, blijk je nog meer mogelijkheden te hebben.

Pluspunten

Eigen ontwerprn maken. Super snelle levering. (Binnen 24 uur!) Goede kwaliteit. Vriendlijke service.

Meer standaard plaatjes-opties voor op de bordjes.

Pluspunten

Pluspunten

Goede verzorging snelle bestelling en keurig netjes afgeleverd.

Pluspunten

Fijn bedrijf om je naambordje te bestellen en ze zijn erg snel. De eerste levering was niet zoals wij in gedachte hadden. Direct e-mail contact en zelfs even gebeld. Binnen een week was ons perfecte naambordje binnen! Ben er helemaal tevreden mee! Goede prijs/kwaliteit verhouding en eenvoudig te monteren!

Pluspunten

Snel geleverd en als je vragen hebt dan worden die ook spoedig beantwoord. Product voldeed aan de verwachtingen. Alle bevestigingsmaterialen waren ook meegeleverd.

Pluspunten

Leuke site. Makkelijk je eigen bordje samen stellen. Telefonische hulp was ook heel aangenaam. Er werd de tijd voor genomen. En duidelijk uitleg gegeven. Heb hem al bij 2 collegaatjes aanbevolen en die zouden ook gaan kijken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuk programma met veel mogelijkheden en snelle levering.

Een eindvoorbeeld tonen. Ook is het resultaat anders als aangeleverd. Ik had een eigen illustratie toegevoegd en die ziet er nu anders uit. Het waren nl outline voetjes, om subtiel te plaatsen. Nu zijn het dichte voetjes geworden die aanwezig zijn...

Pluspunten

Geweldige service en mooi eindresultaat

Nvt

Pluspunten

goed product!!! Product komt overeen met foto op website. Gebruiksvriendelijke website! Snelle levering en goed verpakt!

Pluspunten

Snelle levering Prima product

Pluspunten

Snelle levering. Produkt zoals gehoopt/verwacht

Geen

Pluspunten

Erg duidelijk

Niks op aan te merken

Dorpstraat 95