Contact via Whatsapp of mail was goed. Even bellen ging niet verschillende keren geprobeerd maar kreeg geen contact of werd niet terug gebeld

Mijn ervaring met 123 Zorgwinkel Perfect

De service van 123 Zorgwinkel is heel prettig. Altijd een luisterend oor en is er een probleem dan wordt het altijd opgelost.

Communicatie kan beter

Op de website staat vermeld dat "voor 15:00 bestellen, morgen leveren is". Dat daar geen rechten aan ontleend kunnen worden, is volkomen duidelijk. Echter is het raar dat er track and trace codes worden verzonden die blijven melden dat pakket ergens hangt tussen 'verzonden' en 'nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL' en dat wanneer daar drie dagen later over gereclameerd wordt per mail, ineens een paar mails binnen komen die de bezorgtijd melden. Waarbij PostNL gewoon de juiste bezorgtijd aangeeft en 123zorgwinkel expliciet het woord "gisteren" in de mail heeft staan. Ergo; automatisering is erg leuk en handig, maar de ervaring leert dat het een paar dingen om zeep helpt. Te weten: -Klantgerichtheid -Persoonlijke aandacht -Interesse Men kan vrij makkelijk het gevoel krijgen dat het de verkopende partij geen enkele ruk scheelt wat er gebeurd met de order nadat die richting magazijn is gerold. Ook al is deze maatschappij volledig 'gesmartphoniseerd' en lullen we bijna uitsluitend nog tegen computers, neemt dat niet weg dat er in beginsel aan beide kanten van de lijn nog steeds gewoon mensen zitten. Laten we elkaar dan ook zo blijven behandelen. Richt er, voor mijn part een extra bedrijfje voor op... 123ikziejou.nl. Dit was een gratis advies. Bij het volgende ben ik genoodzaakt om kosten in rekening te brengen. Alsmede het versturen van mails om de klant te vragen naar de ervaringen. :)

Betrouwbaar

Producten van goede kwaliteit

Goede, snelle, correcte levering.

Nette en snelle afhandeling van mijn order. Goed op de hoogte gehouden en de goederen waren netjes en stevig verpakt.

Verder GEEN toevoegingen

Duidelijke site ,goede technische beschrijving

B3stelling ging vlot en snelle levering

Makkelijk om product op te zoeken en te bestellen

Goed en snel

Goed en snel

Snelle en goede levering

Ben zeer tevreden over de producren

Behulpzaam advies en goede levering

Bij telefonisch en mail contact ben ik vriendelijk en professioneel geholpen. Luisteren goed naar de gestelde vraag en komende met duidelijke antwoorden. Product netjes en snel geleverd! Product is zoals omschreven en verwacht!

Snelle service, goede adviezen

Als meerdere keren iets op bestelling gekocht en het wordt altijd netjes en snel geleverd. Ik ruilen was geen probleem.

Goed product

Was makkelijk te monteren ende levering was naar wens de bezorging was ook goed

Vlotte verwerking

Snel gevonden wat we zochten en vlot geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

2 boutjes besteld en graag kleiner verpakken

Makkelijke site snel bezorgd

Dag na bestelling al geleverd super goede kwaliteit van product.

Ervaren

Een heel positief element is, dat Zorgwinkel telefonische en per mail goed bereikbaar is en naar tevredenheid antwoord geeft.

Geweldig kunnen helpen

Uitstekende service.. chapeau

Bijna goed

Product was de 1e keer beschadigd. Bj de 2e keer kwam er een verkeerd product. De 3e keer was het goed. Behalve de foute zendingen was de afhandeling zeer goed!

zeer goed

Snelle levering, goede communicatie en prima prijs-kwaliteitverhouding

Gemakkelijk kunnen bestellen, snel geleverd . Vriendelijk geholpen aan de telefoon nadat ik belde met een vraag. Niets op of aan te merken.

Product naar wens

Kerketuinenweg 79