Afgelopen dinsdag is ons zwembad geleverd. Toen de transporteur weg was, zag ik dat deze levering uit 2 pakketen zou moeten bestaan. Er is er maar 1 geleverd. We missen dus nog 1 pakket, deze staat waarschijnlijk bij de transporteur, of heeft de transporteur ergens anders geleverd. Mijn man probeert al 3 dagen lang met de klantenservice dit op te lossen maar dit lukt bij jullie kennelijk niet, of het interesseert jullie niet. Hoe moeilijk is het dat als ik een zwembad koop, dat ik dan ook krijg waarvoor ik betaald heb? Zulke slechte service heb ik nog nooit gezien.
Beste Patricia, Door de drukte van het seizoen heeft het helaas een paar dagen langer geduurd om uit te zoeken wat er niet klopte met de levering van uw bestelling. Wij zien dat het zwembad inmiddels is omgewisseld door onze eigen chauffeur voor de juiste. Onze excuses voor het ongemak en veel plezier met uw zwembad. Klantenservice de Wit Schijndel
Wij hadden een intex Solar cover waar na twee zwemseizoenen in de luchtbelletjes meer water in zat dan lucht, ook is het zeil broos. en begint te scheuren. Als antwoord kregen wij terug dat het zeil niet geschikt was voor intense zon en zwembadwater. Beetje vreemde een reactie, je koopt een regenpak, maar mag niet in de regen. Deze vraag ook bij de leverancier neergelegd, deze geeft aan dat de winkel dit als garantie moet afhandelen. De wit heeft dit ook bevestigd, de klantenservice kan alleen zien dat dit in het systeem staat. Kan verder niks betekenen, hoe graag ze willen. Maar de afdeling zwembaden kan alleen aangeven wanneer het is verzonden. We zijn nu twee weken verder met allemaal terugbel afspraken, omdat de klantenservice niks kan betekenen en afdeling zwembaden druk is. Dit verdiend dus geen voldoende
Beste Arnold, vervelend om te horen dat het allemaal zo gelopen is. Wij zien dat de terugbetaling in gang is gezet en dit zal zo spoedig mogelijk op uw rekening staan. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel
En telefonisch contact snel en duidelijk
Beste Daan, Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Na verschillende malen bestellingen gedaan te hebben , steeds correct afrond .
Beste Rob, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Mooie, complete en goed werkende site. Alles was goed passend en bovendien gratis verzonden. Bedankt en tot de volgende keer.
Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Ik heb opgegeven om het pakje op te sturen, daar ook voor betaalt en in de mail staat dat ik gekozen heb voor afhalen. Dit is niet de juiste weg. De mail aanpassen
Beste Leo, Bij een online bestelling ontvangt u een automatisch gegenereerd bericht waarin staat als u heeft gekozen voor afhalen ligt het product voor u klaar als u van ons een e-mail ontvangt. Mocht het zo zijn dat u naast deze e-mail nog een andere e-mail heeft ontvangen dan horen wij dit graag van u want dan gaat er inderdaad iets mis. Ons e-mail adres is [email protected] Uw bestelling is op dit moment bij ons in verwerking en u ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Alles is goed verlopen ik hoop nu ook dat deze bestelling ook zo vlug komt groeten Dianne
Beste Dianne, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van deze review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Vandaag de vouwwagen naar De Wit gebracht voor wat kleine gebreken er bleek iets niet goed te zijn gegaan met de afspraak, waardoor ik niet op de planning stond, maar daar maakte ze geen punt van heel vriendelijk personeel super snel en goed geholpen door zowel de werkplaats als het atelier. Daarna echt een ongekend lage rekening gehad voor alles wat ze hebben gedaan. Super bedrijf!!!
Beste Cas, Bedankt voor het plaatsen van deze review en fijn dat wij de gebreken snel voor u hebben kunnen verhelpen. Veel vakantie plezier met uw gerepareerde vouwwagen. Klantenservice de Wit Schijndel
Het product zelf doet wat het moet doen en is prima kwaliteit. Er zitten 2 slangpilaren bij die met vleugelmoer aan te draaien zijn. Echter is de slangpilaar net niet goed aan te sluiten op de gangbare waterslangmaten. Oorspronkelijk zat het oude onderdeel met luchtslangen (niet ideaal) vast. De slangpilaar past helaas ook niet in de luchtslang. Dat de slangpilaar net te klein is voor de waterslang valt op te lossen door een slangklem goed aan te draaien. Echter is de slangpilaar van zulk dun plastic dat de slangklem de slangpilaar gewoon in elkaar duwt. Daarom heb ik het zelf op moeten lossen met koper en staal fitwerk.
Beste Ruard, Wat vervelend om te horen dat u een probleem heeft ervaren met het aansluiten van de slangpilaar. U had ons gerust mogen bellen of mailen met dit probleem zodat we met u mee hadden kunnen kijken voor een oplossing. Al onze waterslangen van 12mm zouden hier standaard op moeten passen. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons een mail sturen deze mag u sturen naar: [email protected] Stuur hier graag een paar begeleidende foto's bij zodat we mee kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Had wat vergeten bij een bestelling en die kon blijkbaar niet meer aangepast worden Zijn we al zover dat geautomatiseerde bestellingen niet meer aangepast kan worden en de mens word uitgeschakeld
Beste Johnny, Bedankt voor het plaatsen van uw review, Zodra een bestelling betaald kunnen wij deze bestelling niet meer aanpassen of iets extra toevoegen. Wij hadden dit met alle liefde gedaan voor u alleen dit was niet meer mogelijk. Onze excuses voor het ongemak.
Een ligstoel voor de de tuin besteld en binnen een paar dagen geleverd. Goede kwaliteit dus tevreden.
Beste Erik, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review en veel plezier met uw ligstoel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
zoals altijd ,simpel,correct en snel
Beste D. Kapteijn, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Nog niet meegemaakt, zo’n snellebezorging. Vrijdag in de middag besteld en de volgende dag in huis.
Beste Ard, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat u uw bestelling zo snel binnen heeft gekregen. Veel plezier met uw bestelling. Klantenservice de Wit Schijndel
Als ik weer iets nodig heb wat door de Wit wordt verkocht, zijn zij mijn eerste keus, voor ik bij een ander ga shoppen.
Beste Rob, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat fijn om te horen dat u graag als eerste bij ons kijkt en koopt. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
snel geleverd en stevig verpakt
Beste W. Cornelissen, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het leuk om te horen dat u uw bestelling snel heeft ontvangen en stevig verpakt was. Wij streven er naar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en zo goed mogelijk te verpakken. Veel plezier met uw bestelling. Klantenservice de Wit Schijndel.
goede kwaliteit nette prijzen snelle levering makkelijke webshop
Beste Chris, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat leuk om te horen dat u ons aanbeveelt als (web)winkel. Wij zien u graag nog eens terug in onze (web)winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Verkeerde geplaatste gaatjes waardoor cabanon imperiaal niet te gebruiken is. Pakket geleverd in slechte conditie waar het lijkt of dit een eerdere retourzending betreft. Geen handleiding of retourinstructies in het pakket. Het is dat het min of meer de enige locatie is waar ik sit product kan kopen, anders had ik hier nooit meer besteld.
Beste B. Mels, Wij zien dat u contact heeft gehad met onze collega's van de winkel en dat u een verzendlabel heeft gekregen. Zodra wij uw retour hebben ontvangen zullen we deze verwerken. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel
Gisteren besteld (onderdeel Thule camper luifel ) vandaag geleverd . Echt super afgehandeld
Beste Jan, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u het onderdeel al binnen heeft gekregen en een fijne vakantie alvast. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Très bon catalogue , expédition et suivi de la commande très rapide .Service parfait
Bonjour, Merci d'avoir posté cette belle critique. Cordialement, Klantenservice de Wit Schijndel
Groot aanbod leuke prijzen
Beste R. Vermeylen, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Prima service en kwaliteit!, Gezellig winkelen en ruim voldoende keuze!
Beste T. Martens, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van deze review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Beste, Ik wil een geleverd artikel retourzenden, maar kan in de ontvangen e-mails, noch op de digitale factuur, niets vinden over hoe dit moet? Het zou handig zijn als er je artikelen levert, hier direct een retourlabel bij te doen of op z’n minst laat weten wat jullie beleid is ten aanzien van retourzenden. MvrG, Guus Erdmann
Beste G. Erdmann, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Het retourneren gaat bij ons via de website hier kunt u uw retour aanmelden en uw retourlabel aanmaken. Er zit inderdaad bij ons zoals vermeld in de algemene voorwaarden geen retourlabel bij het pakket. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
super ruime aanbod van spullen en overzichtelijk
Beste John, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Bestelde artikelen worden niet geleverd, geld wordt zonder communicatie terug gestort
Beste Max, Zoals u vermoedelijk zelf ook heeft gezien werden de artikelen aangeboden voor een foutieve prijs van € 0.- U had dus menselijkerwijs aan kunnen nemen dat dit een ‘ kennelijke vergissing’ was. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Ik kocht de HTD Buitenisolatie Set voor de Ford Transit uit 2000. Ik was verrast om te zien dat het zuignappen gebruikte om de deken op zijn plaats te houden. Dit stond niet vermeld in de beschrijving.
Beste Mike, Bedankt voor het plaatsen van uw review en goed dat u ons laat weten dat deze informatie ontbreekt bij dit product. Wij zullen uw bericht doorgeven aan de juiste afdeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.