In een zin geweldig

Snelle leertijd,

Goed assortiment en snelle levering

Breed assortiment aan onderdelen en ook goede plaatjes erbij, waaronder onderdelen vanuit verschillende posities. Snelle levering en netjes verpakt.

Items precies wat ik besteld heb

Prima ervaring alleen had het ook als een brievenbuspakje verstuurd kunnen worden wat veel goedkoper is dan een doosje via dhl.

Gevonden wat ik zocht.

Alles prima verlopen.

Netjes en snel

Altijd goed geweest, ruim assortiment, scherpe prijzen, snelle levering.

Correcte winkel met snelle respons

bestelling binnen 2dagen thuis zeer klantvriendelijke communicatie

Snel en een goed product

Binnen 2 dagen had ik het product in huis en daarna heb ik binnen 10 minuten de bladvanger er tussen gemonteerd. De bladvanger ziet er goed uit.

Dank voor uw beoordeling. mvg www.O-shops.nl

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf betrof materialen die moeilijk te verkrijgen zijn. De bestelling liep vlot via hun website en de levering was binnen de standaard levertermijn.

Dank voor uw beoordeling. mvg www.O-shops.nl

onvriendelijke klantenservice

Schroeven voor Bonfix kraam besteld. Leek niet te passen. Reactie van de klantenservice was dat het geen originele kraan zou zijn. Achteraf blijkt dat je de kraan iets open moet draaien om de dop en schroef te kunnen plaatsen.

Dank voor uw reactie. Hebben ook wij weer wat geleerd. mvg www.O-shops.nl

Snel geleverd! En netjes.

Mijn order kon pas verwerkt worden, nadat ze een telefoonnummer van mij hadden?

Mijn order kon pas verwerkt worden, nadat ze een telefoonnummer van mij hadden? In deze moderne wereld moet dit toch niet nodig zijn.

Via de website besteld en snel geleverd

Nog steeds niets gekregen .???????!!!!!!!!!!

Het duurt maar nog steeds niets gekregen. Dan kan ik dit alleen als slecht beoordelen

Goedendag, volgens de track trace bezorgd op 29 juni.

Goede service en duidelijke communicatie

Een van de bestelde producten was niet direct op voorraad, ik werd hiervan op de hoogte gesteld, inclusief indicatie wanneer wel. Snel geleverd, goed verpakt. Goede prijzen voor kwaliteit van producten en service

Vlotte levering en prima afther sales

Prima web shop Makkelijk te vinden. Zeer snelle levering Keurige reactie op afwijking in levering. Zeer snelle korrectie.

Snel, Goed

Laptop snel geleverd incl extra doos

Goed, snel mooie kwaliteit

Mooi, goed en mooie kwaliteit. Snel geleverd, wat wil je nog meer

Goed, zoals verwacht

Goede prijs kwaliteit verhouding en relatief lage verzendkosten omdat het als brievenbus pakket afgeleverd kon worden.

Snelle levering en prima spul

Eenvoudig te bestellen en binnen 24h geleverd en goede prijs voor kwaliteitsspul

Beloftes nagekomen

Was blijkbaar niet op voorraad, waarvan melding gemaakt is met levertijd. Netjes geleverd conform deze datum. Kwaliteit is goed.

Op voorraad betekent 2 weken levertijd

Op website staat dat het product op voorraad is maar in de praktijk betekende het voor mij een levertijd van twee weken. Zonder informatie vanuit de winkel daar heb ik zelf achteraan gemaild. Daar komt dan wel snel een kort en bondige reactie op. Kortom: goedkoop maar de levertijd op de website klopt niet en verwacht niet dat je proactief geïnformeerd wordt.

Dank voor uw beoordeling. De Biomix is moeilijk leverbaar door problemen bij de fabrikant. Als het goed is staat de voorraad ook op de site. Echter zit hier 15 minuten vertraging in. Mvg

Kwalitatief materiaal en snelle levering

Overzichtelijke website. Concurrentiële prijzen. Zeer degelijke afwerking bestelling + snelle levering van je bestelde goederen. Contact met de support service verloop ook snel en met de nodige ervaring.

Dank voor uw beoordeling! M.v.g. www.O-shops.nl

Netjes geholpen

Houdt zich aan afspraak

Dank voor uw beoordeling! M.v.g. www.O-shops.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

Gemakkelijk en overzichtelijk bestel webshop. Dag erna op te halen in Schijndel

Huygensweg 18

5482TG Schijndel