Product zeer snel ontvangen

Bestelling binnen 24 uur ontvangen. Product zoals omschrijving in goede staat ontvangen.

Kluis van goede kwaliteit

Mijn bestelling werd al na één dag geleverd. Goede kwaliteit, brandwerend en ziet er mooi uit.

Zeer snel geleverd , mooie kwaliteit en betaalbaar!

Aanrader

Netjes en snel, ik ben er blij mee.

top, goed en snel

duidelijke site, snel geregeld

zeer tevreden

eerst nog inlichtingen gevraagd over bepaalde kluis en zeer goede en snelle info verkregen zeer uitgebreide aanbieding van kluizen goede service en discreet verpakt en vrijdag besteld en maandag morgen geleverd zeer snel in deze moeilijke tijden M.V.G. Boons Walter

ik heb gekregen wat ik wilde

ik heb gekregen wat ik wilde de eerste die ik besteld had zat een lang levertijd op maar ik heb een mooi alternatief aangeboden gekregen

Duidelijke hulp, super service en goed afgehandeld

Helemaal naar wens, we hebben twee kluizen gelijktijdig besteld om op te halen en alles werd keurig geregeld. Kluis werd zelfs in de aanhanger gedragen. Niets op aan te merken en zou er zo weer bestellen.

Top en snel geregeld

Top en snel geregeld

Goede service!

Een kluis besteld en snel ontvangen. Door een foutje van mezelf had ik wat hulp nodig, maar na 1 belletje kreeg ik gelijk een technische hulp aan de lijn die me wat tips gaf en het zo snel opgelost was. Betrouwbaar bedrijf!

Snelle, correcte levering

Product voldoet aan de verwachting en werd snel geleverd.

ruime keuze en snelle levering

Duidelijke informatie op de website over de soorten en maten van de kluizen, ruime keuze en snelle en correcte levering via een transportbedrijf.

Super snel super goed!

Na de bestelling werd er supersnel contact opgenomen voor levering en montage van de kluis. Na de montage is er een keuring geweest op de kluis (RDW) en werd er door de monteur nog contact opgenomen of alles naar wens was.

voorbeeldig.

In drukke tijden een kleine bestelling geplaatst welke snel geleverd werd. Ruim gamma, duidelijke uitleg, scherpe prijzen.

bestelling correct met enige vertraging

aantal op de site klopte niet met aantal in stock, een weekje langer moeten wachten maar alles in orde gekomen.

Kluizen.nl is een uitstekende webwinkel.

Overzichtelijke site en goede info omtrent het product. Supersnelle verzending van de kluis van 57 kilo. Goed op de hoogte gehouden hoe of de verzending verloopt. Een kluis koop je niet elke dag maar een volgende zou ik zeker weer bij Kluizen.nl kopen.

prima geregeld en geleverd

mijn ervering is dat het bestelde snel en goed geleverd is

Komt afspraken na

Netjes gebeld wanneer geleverd werd. Vlak voor levering gebeld. Netjes!

Perfect geregeld

Snel en goed geregeld

Heel snel geleverd, professioneel ingepakt

Bedankt voor de snelle service. Wij zijn blij met de kluis.

Zowel bestelproces, afspraak maken voor plaatsing en plaatsing zelf liepen uitstekend. Zeer kundige en vriendelijke monteur!

Flexibel en toegankelijk

Ik kan alleen iets zeggen over het bestel en leverproces. Door bepaalde omstandigheden moest ik contact zoeken met het bedrijf. En zij krijgen een 10 voor het meedenken en het flexibel zijn. Een grote pluim.

makkelijke site en snelle service

Duidelijke en makkelijke site en goede verhouding prijs/kwaliteit.

Zernikestraat 12

2991XS Barendrecht

Over Kluizen.nl

Al ruim 25 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht (in april 1989) door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten terug. Als u zoekt naar een betaalbaar veiligheidsproduct dan is Kluizen.nl de enige relevante bestemming voor uw aankoop waar u een kluis online kan bestellen. Een aantal productlijnen worden onder eigen certificaat geproduceerd. Bovendien zijn de distributie kanalen kort waardoor Kluizen.nl een lagere kostprijs heeft dan de concurrentie. Bij ons kunt u een goedkope kluis kopen van goede kwaliteit!