Redelijk

Kluis is perfect, alleen geleverd met een lichte beschadiging. Manier van versturen via Koopman Transmission is heel vervelend. Deze sturen een tijd wanneer ze langskomen en vervolgens wijzigen ze die 3 keer. Daar is niet omheen te plannen.

perfect nagekomen

perfect Vooral zo door gaan !!!

Netjes verzonden, slechte communicatie

De bestelling en de betaling ging goed, zoals gewend bij online bestellen. De levering liet op zicht wachten, toen een mailtje gestuurd met daarbij ook de vraag om de factuur, hierop nooit reactie gehad, dat is echt slecht. Uiteindelijk kwamen de kluizen enkele dagen na de bestelling binnen. Dank!

Alles perfect geregeld

Alles was perfect geregeld en op tijd. Vriendelijke chauffeur.

Uitstekend bedrijf!

Goed geïnformeerd per chat en telefonisch. Scherpe prijs voor een goede gecertificeerd product. Kreeg een mail met de track en trace gegevens zodat ik de zending kon volgen. Product binnen de levertijd ontvangen

Redelijke prijs.goed product

Zeer tevreden en netjes en snel thuis gebracht.

Makkelijk besteld en netjes, zonder beschavingen thuis gebracht.

Snel en makkelijk te bestellen. Levering ook heel snel. Alleen contact mag iets beter persoonlijke reactie zou gewaardeerd worden via de mail, kreeg geen antwoord op mijn vraag.

Afspraak is afspraak

De bestelde kluis kon niet geleverd worden, kreeg een duurdere voor het zelfde geld aangeboden. Jammer dat het tijdstip van levering zonder info werd vervroegt. Wij waren niet thuis en de kluis werd op de oprit neer gezet. Beetje slordig.

Perfecte kluis

Prima levering. Miste de Nederlandse beschrijving, deze is na een telefoontje direct geleverd per mail. Top!!

prima geld kist voor betaalbare prijs

prima geld kist voor betaalbare prijs

top service

top serice

Prima service!!

Na bestelling werd ik gebeld door kluizen.nl naar aanleiding van de gevraagde aflevering op een van de afhaallocaties; of ik niet toch liever thuis kreeg afgeleverd; erg attent! Op afhaallocatie in Helvoirt mocht ik auto binnenzetten en werd ongevraagd de overtollige verpakking (winkelfolie en mini-pallet) verwijderd en door 2 man de doos met de kluis in mijn auto gezet; Super! Kluis thuis uitgepakt en e.e.a. is compleet met extra legbord en werkt correct. M.a.w.: prima service!!

Niet proactief

Mijn product was niet aanwezig (stond gemeld op de site en zou begin januari beschikbaar komen), echter heb ik in januari zelf contact opgenomen waar de bestelling bleef. Was iets mis gegaan met de order en het systeem dat ik wilde was nog niet leverbaar. Vervolgens wel netjes een variant geleverd gekregen. Was beter geweest dat ze zelf contact opnamen om aan te geven dat het langer ging duren of dat er een vervangend systeem werd voorgesteld. Pro actief!

Goede service snelle levering

Supersnel

Snelle nette levering

Snelle nette levering voor een redelijke prijs.

De koffer zat zeer goed verpakt.

Keurig

Goed geinformeerd Product voldoet aan de omschrijving en is in goede staat ad geleverd.

geweldig en perfect geplaatst

ben erg tevreden ben ook blij dat ik deze maat heb genomen

Zeer snel

Ochtends gebeld met de winkel of de Talin 5 op voorraad was Daarna naar Barendrecht getogen en binnen een kwartier had ik en een lekkere kop koffie gehad en ik had de kluis achterin de auto liggen zonder dat ik ook maar 1 vinger hoefde uit te steken. Perfecte service heren

Vriendelijke bediening en goede service!

Heb een Tallin 5 kluis opgehaald bij MB Safety BV in Barendrecht. Werd vriendelijk te woord gestaan en heb prima voorlichting gekregen van de verschillende typen kluizen en toepassingen. Een aanrader.

prima service

goed product

Doen wat ze beloven

x

goede service

snel geleverd, discreet verpakt en goede klantenservice

Zernikestraat 12

2991XS Barendrecht

Over Kluizen.nl

Al ruim 25 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht (in april 1989) door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten terug. Als u zoekt naar een betaalbaar veiligheidsproduct dan is Kluizen.nl de enige relevante bestemming voor uw aankoop waar u een kluis online kan bestellen. Een aantal productlijnen worden onder eigen certificaat geproduceerd. Bovendien zijn de distributie kanalen kort waardoor Kluizen.nl een lagere kostprijs heeft dan de concurrentie. Bij ons kunt u een goedkope kluis kopen van goede kwaliteit!