Perfect en snel geleverd! Top!

Perfect product en snel geleverd. Top.

Keurige discrete levering en snel.

ruime keuze, overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteitsverhouding

is zo duidelijk

Alles is verlopen volgens afspraak.

Een prima website waar alles wat ik zocht goed te vinden was. Levering netjes volgens toezegging en producten stevig verpakt. Producten zijn van prima kwaliteit.

Goede service en levering

Snelle levering en goede service

Goed product

Op tijd, maar bij buren geleverd

1ste keer alles goed. Bij 2de bestelling helaas het pakketje afgegeven bij de buren. Niet zo handig bij beveiligingsartikelen. Op de pakbon stond aangegeven niet bij de buren afleveren. Misser bezorging

Bestelde een kluis gebruikt. Kreeg een zo goed als nieuwe kluis . Goede transport verpakking. Ben zeer tevreden.

Goede service, enige minpunt is het aantal meegeleverde schroeven

Alles prima in order

Ik zocht een leuke kluis en vond deze bij MB Safety. Na het bestellen kreeg ik gegevens van de datum van bezorging en een uur voor de bezorging een sms met het tijdstip. De bezorger was ook zeer beleefd.

Bestelling snel geplaatst en geleverd TOP

Idem

Grote klasse van de afhandeling na een foutje in het transport

Na het uitpakken van mijn kluis was ik teleurgesteld in de schade die te voorschijn kwam. Waarschijnlijk tijdens het transport gebeurd dacht ik aangezien hij redelijk los op een pallet stond tijdens het persoonlijk aannemen van de chauffeur. Telefonisch contact gehad en binnen 3 werkdagen hebben zij persoonlijk de kast omgeruild. Samen uitgepakt en de chauffeur hartelijk bedankt voor de service.

Goede kwaliteit en snelle levering

De kluis die ik besteld had was perfect .

Een snelle en perfecte levering.

Een bedrijf om aan te bevelen.

Prima webshop met goede service en snelle levering.

Na wat rond neuzen op internet hier uitgekomen, diverse keuze's en ook mijn tweedehands keuze ziet er uit als nieuw. Top

Prima mensen en een prima kluis

Vriendelijk personeel. De medewerker heeft me geholpen met het naar binnen rijden van de kluis. Ook heb ik een paar extra schroeven gekregen voor de montage.

Snel geleverd en goed verpakt

Zeer positief

Duidelijke communicatie en vakkundige plaatsing. Vriendelijke monteur.

Kluis gekocht

Goede service snelle levering

Goede service en prima materiaal tegen scherpe prijzen.

Simpel gewoon tevreden.

top prijs kwaliteit

Goede prijs goed product snelle levering!

Een discrete levering en een goede montage door een vakkundig monteur.

Snelle levering , een vakkundig en vriendelijke monteur. Punctueel en prijs kwaliteit in orde. Fijn dat het kluisje naar de eerste verdieping is gebracht en gemonteerd .

Goede service en advies.

Installatie goed gedaan. Prettige behandeling met het klantenservice team.

Prima geregeld, voorraadinformatie up to date en snelle levering zoals omschreven. Top service. Aanrader

Zernikestraat 12

2991XS Barendrecht

Over Kluizen.nl

Al ruim 25 jaar is Kluizen.nl een begrip op het gebied van kluizen, brandkasten en overige veiligheidsproducten. Kluizen.nl is opgericht (in april 1989) door MB Safety® uit Barendrecht. Wij verkopen veiligheidsproducten met de hoogste kwaliteitseis en dat ziet u in de kwaliteit van onze producten terug. Als u zoekt naar een betaalbaar veiligheidsproduct dan is Kluizen.nl de enige relevante bestemming voor uw aankoop waar u een kluis online kan bestellen. Een aantal productlijnen worden onder eigen certificaat geproduceerd. Bovendien zijn de distributie kanalen kort waardoor Kluizen.nl een lagere kostprijs heeft dan de concurrentie. Bij ons kunt u een goedkope kluis kopen van goede kwaliteit!