Filtre

Mijn ervaring met Beenmode is heel goed

Mijn ervaring met Beenmode is heel goed. Daar hoef ik niets aan toe te voegen.Alleen de brievenbus pakketjes is geen succes. Wij hebben onze brievenbussen in een centrale hal. Als daar zo’n pakketje in word geduwd is dat aan de binnenkant er niet uit te krijgen.Omdat de brievenbus aan de binnenkant klein is. Misschien dat jullie daar een andere oplossing voor hebben?

Altijd erg goed!

Altijd erg goed!

In een woord: Fantastisch

Goede website, snelle levering!

Christine

Keurig en netjes goede verpakking waar je. Je nagels niet op breekt.

Alles ging goed!

Alles ging goed, ik kon een boodschap erbij doen. Dat bleek handgeschreven, heel schattig en veel persoonlijker dan een uitgeprint bericht.

super

Prachtig product , zeer snelle verzending!

Goede kwaliteit en staat mooi

Mooie producten en super snelle nette levering.

Producten als omschreven en super net verpakt met een lief kaartje erbij. Aanrader!

Is goed

Gewoon goed. Ook nalevering volgens afspraak!

mooie pantykniekousjes

Fijne pantykniekousjes die je niet of nauwelijks ziet (brazil en golden). Snelle levering.

Super service!

Fijne service en meteen de volgende dag al geleverd. Mooi product en netjes verpakt!

Voor de eerste keer besteldt en wat ik heel belangrijk vond was dat de kleur overeen kwam met hoe ze ook op de webshop stonden dus heel mooi

Ben heel tevreden met de aankoop.

Wil er waarschijnlijk nog een paar bijkopen. Top!

Fijn contact.

Denkt mee in juiste maat-keuzes.

Super snel geleverd

Met zorg ingepakt.

Ruime keuze en snelle levering.

Ruime keuze, prettig geprijsd en snelle levering.

Top bedrijf

Hele snelle levering! Keurig netjes verpakt.

Goede duidelijke keus snel bezorgd

Vertrouwde keus ga zo door

Netjes, snel

Netjes, snelle verzening

Bestelling geplaatst, dezelfde dag bericht over de verzending. De volgende dag in huis, prima verpakt!

Goede die mooie producten

Shoppen bij beenmode is een waar feestje. Ik zal er zeker terugkomen.

Snelle service en lief persoonlijk berichtje

De bestelling werd snel bezorgd en heel leuk dat er een persoonlijk berichtje in de doos zat

Friendly service

The shop usually has everything i am looking for. Last purchase they helped me promptly to solve my issue (i mistakenly ordered wrong size, i informed them - it was late in the evening - the day after i got delivered correct size!).

Geweldig goede service

Koude werden na 2 dagen keurig verpakt geleverd

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Om yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Kiyoh Anmeldelser