Filtre

Een body van Wolford besteld, een top artikel, kwam echter een dag later dan beloofd,geen drama maar volgens de site de volgende dag in huis.

Snel ontvangen

Niets te klagen volgende bestelling weer bij beenmode

Perfect geregeld!

Een prima combinatie van klantvriendelijkheid, correct informeren met op tijd geleverde topkwaliteit verdient dat deze bestelling het hoogste cijfer krijgt! Het bijgeleverde extraatje wordt bijzonder gewaardeerd!

Een 10 waard

Top service snel geleverd

Snelle levering en netjes verpakt!

Snelle levering en netjes verpakt!

Vanaf begin bestellen en levering prima en ook duidelijke communicatie.

Bestelling snel onvangen. 1 artikel had levertijd maar alles keurig en snel opgelost zoals het hoort

Duidelijke website, bestelling geplaatst en snel geleverd!

Excellent

Gewoon perfect en klant gericht

Snelle levering en goeie service via de mail

Snel geleverd goede service

Goede website en het artikel werd snel geleverd super

Betrouwbaar, eerlijk en duidelijk.

Er was een paar sokken die ik bestelde niet in mijn maat. Er werd gebeld en een paar dagen later krijg ik een alternatief. Super gedaan.

Servicegericht en klantvriendelijk

Al vele malen panty's en kousen via deze site besteld. Ruime keuze en normale prijzen. Mocht er contact nodig zijn dan altijd goede oplossing en goed bereikbaar.

Altijd mooie keuze en super service

Al een paar jaar bestellen wij zo nu en dan de holdups die ze hier aanbieden. Er is ruime keus en vaak ook wat bijzonders. Leuk is ook het persoonlijke tintje dmv het kaartje wat er altijd bij zit, zo voel je je toch net even meer gewaardeerd, ga vooral zo door top top top

Goede kwaliteit, veel keuze, ook grote maten.

uitstekend

Goede afbeelding op de site,met aandacht verpakt en snel verstuurd. Hartelijk dank.

Hele snelle levering en een top kwaliteit panty. Zomerpanty, dus ideaal voor de bruiloft waar ik deze voor bestelde. Wel voorzichtig aantrekken maar dat is logisch met zo’n dunne panty. Erg blij mee!

Goede kwaliteit snelle bezorging.

Geduld kwestie, nu voor de tweede keer!

Nu voor de tweede keer weken moeten wachten op mijn bestelling. Vier panty’s besteld, 1 geleverd. A weken wachten kwam er nog een panty. Twee panty’s waren niet meer leverbaar. Dat was bij mijn vorige bestelling ook het geval. Het lijkt me beter dat het bedrijf panty’s die niet meer leverbaar zijn van de site afhaalt. Ik ben eerlijk gezegd niet meer geneigd om nogmaals bij uw bedrijf te bestellen. Het teveel betaalde bedrag stond wel snel op mijn rekening teruggestort, dat regelen jullie op een prettige manier.

Alles naar wens

Items prachtig, zorgzaam ingepakt met attent persoonlijk berichtje erbij, snel verstuurd. Alles naar wens!

Mooie producten en goede levering en service

Mooie producten en snelle levering

Fraai verpakt en snel geleverd.

Mooie kniekousen, fraai verpakt en binnen enkele dagen, voorzien van een persoonlijk kaartje, ontvangen.

Prima en aardige service online, maar vooral met de winkel in Amsterdam! Goed geadviseerd.

Heel klantvriendelijk

Heel vriendelijk en behulpzaam.

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Om yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Kiyoh Anmeldelser