Snelle levering en mooi ingepakt

Ik kocht pantoffels als cadeau voor mijn man. Op advies een maat groter besteld. De levering was snel, het was mooi ingepakt en de maat is perfect.

Supersnel

Goed product geleverd en was onder de indruk van de snelheid.

Goede informatie ontvangen

Super shop

Recent corrigerend ondergoed gekocht. Snel geleverd en was perfect artikel!

Tevreden op alle punten

Makkelijk bestellen, snelle verzending, netjes verpakt

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit maillot, betaalbaar en een vlotte verzending!

Altijd goed

Al jarenlang ben ik super tevreden. Super snel en correct

Men snapt dat haast geboden is. Restant wordt soms binnen enkele dagen nageleverd. Dit bedrijf heeft mij nog nooit teleurgesteld.

Jammer dat mijn sokjes er niet meer waren, maar goed mee gedacht voor een andere keuze.

Telefonische fijn geholpen, met het uitzoeken.

vriendelijke, behulpzame, goed-geïnformeerde vrouw

Zoekend naar 40 denier (=sterker dus duurzamer) licht-huidkleurige pantykousen die maar een beetje extra steun geven, besloot ik te bellen naar de klantenservice: kreeg vriendelijke goed-geïnformeerde jonge vrouw aan de lijn en heb op basis van samen kijken en heen-en-weer-praten een goed keus kunnen maken

Netjes verpakt, snelle levering en ruime keuze.

Super snel, netjes verpakt, goed materiaal

Heel snel geleverd, mooi verpakt

Zeer tevreden.

Het is duidelijke website met een groot assortiment. Bestelling wordt ook snel geleverd.

Top! Snelle levering en duidelijke communicatie. Ik bestel zeker weer!

Snelle verzending, keurig verpakt

Snel verzonden, keurig verpakt. Goed artikel, Spanx Jean ish legging black. Persoonlijk kaartje in de doos. Heel attent!

Tevreden, maar niet helemaal

Ik had kniekousen besteld die volgens jullie site wasbaar zijn op 40 graden. Bij ontvangst van de kousen zie ik op het wasetiket toch 30 graden staan. Jammer. Het zijn mooie kousen, daarom heb ik toch maar besloten om ze niet terug te sturen. Maar, als ik het had geweten had ik ze niet gekocht.

Service is goed

Maar er is twee keer van mijn ING rekening afgeschreven en een keer geleverd

Persoonlijke service

En snelle levering!!! Heel erg bedankt

ruim assortiment en een supersnelle levering!

fijne webwinkel, overzichtelijk en ruim assortiment. De levering is supersnel!

Snel verzonden, 1 artikel later verstuurd, pakje toen helaas beschadigd maar daar kon de winkel niks aan doen. Kwaliteit van de sokken is prima.

Helemaal top !

Door een fout van mijn kant kreeg ik niet thuis wat ik dacht besteld te hebben. In overleg met Beenmode.nl is er gezocht naar een oplossing. En die oplossing is zeer coulant gebracht door Beenmode.nl. Blij mee !

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering. Goed communicatie. Mooie producten.

Heel goed!

Het artikel was niet leverbaar. Maar ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer het verwacht werd.

Snell levering, prima website

Jammer dat niet alles op voorraad was

Perfect! Snel en netjes!

Perfect! Snel geleverd, en netjes verpakt! Heel tevreden!

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Über yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Kiyoh Bewertungen