Friendly service

The shop usually has everything i am looking for. Last purchase they helped me promptly to solve my issue (i mistakenly ordered wrong size, i informed them - it was late in the evening - the day after i got delivered correct size!).

Geweldig goede service

Koude werden na 2 dagen keurig verpakt geleverd

Altijd prima, dit keer niet

2x Kunert fly&care 40 pantykous besteld én betaald, maar slechts 1 paar ontvangen. Bestelnummer 537149 Klantnummer 215807

Niets op aan te merken. Prima service. Snelle levering. Geweldig.

Zeer goed als de producten op voorraad zijn.

Bestellen en leveren gaat goed en snel. Maar als een product niet op voorraad is of niet meer leverbaar is de klantenservice wat traag met reageren maar ze lossen het wel zeer goed op.

Only supplier of sold out item (size)

Could find item my size in stock anywhere else. Fast dispatch only let down by PostNL but the service desk was really reassuring. The item was carefully and minimally packed.

Vriendelijk personeel Top services

Goed te bereiken. Snel reactie

Afhandeling verzending snel efficiënt

Prima ervaring

Super snel en goed

Super snel en goed

Positief

Goede en correcte communicatie tussen afnemer en verkoper.

Bestelling 21 april gedaan, hele bestelling nog steeds niet ontvangen.

Bestelling gedaan van twee panties op 21 april, nu is het 12 mei en heb er nog maar 1 (na ruim 2 weken) ontvangen, op de tweede panty wacht ik nog. Hetgeen waar ik niet tevreden over ben is de communicatie. Op de website wordt niet aangegeven dat de producten niet op voorraad zijn en dit wordt ook niet gecommuniceerd naar de klant. Ik heb geen idee wanneer ik (wacht al 4weken) mijn bestelling krijg. Een proactieve houding was fijn geweest en als er op de website had gestaan dat er 4weken (of meer) levertijd was had ik de bestelling niet gedaan. Een compensatie was ook fijn geweest. Ik bestel hier nooit meer. Geen vertrouwen in het proces.

vriendelijk en meedenkend aan de telefoon

Ik moest bellen om erachter te komen waar mijn bestelling was. Na een telefoontje werd alles opgelost, en de volgende dag had ik het product in de brievenbus. Prima. een kleine tip: vermeld de reden van een eventuele vertraging, in mijn geval was de gevraagde maat L niet beschikbaar.

Fijne produkten, snelle levering

Ik koop al enkele jaren bij jullie, altijd goed. Een vertrouwd adres.

Goed bereikbare klantenservice en zeer vriendelijk. Wordt, indien het kan, brievenbuszending. Ideaal! :-)

Heel goed.

Ik heb goede ervaringen, doe mijn bestellingen altijd per telefoon, zoek het wel uit op de site, maar ben al wat op leeftijd en persoonlijk contact vind ik fijn. En dat lukt altijd.

Goede service en snelle levering

Erg tevreden

Mooi pakket Goed bereikbaar telefonisch Goede service

Mooie artikelen,goede levering

De artikelen zijn mooi en dragen prettig

Via wattsapp

Via whattapp contact gehad omdat ik wat vragen had,daar was ik blij mee,dat als je via een website iets besteld ,dat je met iemand PERSOONLIJK contact kan hebben,en je vragen beantwoord.

Een hele mooie panty! Besteld en de volgende dag al in huis!

Had kousen besteld,miste nog 2 paar Waren niet op voorraad. Gebeld en een dag later werd er een andere kleur bezorgd,dit in overleg met de leverancier. Zeer netjes afgehandeld

Ik heb hier niks aan toe te voegen. De kwaliteit is perfect

Pr

Heel prettig en persoonlijk.

Netjes verpakt en ruime keuze

De website is heel overzichtelijk en er is veel keus. Jammer dat de verzend tijd niet altijd klopt . Er staat steevast morgen in huis maar met feestdagen is dat niet altijd zo en duurt het veel langer . Wel logisch maar fijn als het ook vermeld wordt.

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Über yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Kiyoh Bewertungen