Ik ben goed en vooral heel vriendelijk geholpen.

Snelle service en bezorgen

Wolford is een mooi merk en de panty’s zijn goed van pasvorm en sterk.

Goede communicatie over de aflevering

een prachtig bedrijf en goede service

mijn bestelling wordt goed afgeleverd

Snel bezorgd

Prima bezorging.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit

Snel bezorgd.

Met grote voldoening tevreden

Produkt = kwaliteit (proficiat!) Service = kwaliteit (proficiat!) Klantvriendelijk = kwaliteit (proficiat!) Doe zo verder! Ik word een vaste klant van jullie!

Prima. Geen problemen tegengekomen. Snelle levering. Via de mail op hoogte gehouden door de verkoper. Leuk persoonlijk kaartje van de verkoper bij het product.

meedenkend

Bij twijfel krijg je goed advies en er wordt altijd in oplossingen gedacht. Grote keuze in collectie met goede omschrijving. Super winkel waar ik al jaren vaste klant ben.

snelle service

gewoon goed

Vlugge en correcte levering

Zie boven

Op tijd en goede producten

Snel geleverd, mooie sokken

Top service !

Reageren super snel op online vragen. De orderverwerking en verzending lekker vlot en beloven wat ze zeggen. Bij Beenmode kan je zonder zorgen je schoen kopen!

Bestelling verliep goed

De bestelling was snel geleverd. De sok was te groot, ruiling aangevraagd en een maat kleinere sokken binnen gekregen. Communicatie met het bedrijf over de ruiling verliep prima!

Fijne goede service

Fijne goede service Ruime keus

ontvangen goederen zeer goed

Was jaren klant bij beenmode in Leeuwarden, helaas is de winkel er niet meer. En ben ik blij dat ik nu bij jullie nu terecht kan.

Fantastische service en aandacht voor klant!

Prima geholpen, een dame die met mij mee dacht om de betaling te doen, omdat ik als mantelzorger wat voor oude dame wilde bestellen. Het is allemaal prima gelukt en de maat was goed en ze draagt de slofjes met veel plezier. Compliment voor jullie bedrijf.

Snel en persoonlijk

Snelle levering en een lief persoonlijk kaartje. De producten zijn sowieso van goede kwaliteit, maar dat is omdat ze goede merken verkopen.

Uitstekend bestelproces en supersnelle levering, de bestelling was ook heel mooi ingepakt. Het product is van top kwaliteit en zit heerlijk!

Snelle en oerfecte levering

Mooi verpakt

Betrouwbare leverancier, snelle verzending en goedenprijs kwaliteit verhouding.

Gewoon goed.

Ik heb contact gehad met Beenmode over een product waar ik niet blij mee was. Zij hebben direct contact opgenomen en het probleem op een zeer nette manier opgelost. Zeer vriendelijk en klantgericht, waarvoor dank.

Goed geleverd

5 paar sokken besteld. Falcke. Precies wat ik verwachtte. Netjes ook 2 paar nageleverd.

Ben helemaal tevreden

Snelle service, keurig verpakt en goede informatie over datum levering!

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Acerca de yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Comentarios sobre el Kiyoh